Trøtt... Zzz

Jeg sliter ikke så veldig med trøtthet dette svangerskapet (heldigvis når jeg skal henge etter tre andre små)
men det kommer bølger, og da SLITER jeg med å holde øya oppe.

Du må nesten kjenne litt på hva du orker og føle litt hva kroppen sier.

Kjenn etter i påsken om det gjør det godt å roe litt ned.

Signerer hun over meg her.
Du vil nok ha godt av litt roligere tempo nå i påsken, så får du kjenne på det om det er det du trenger.
Hvor mye jobber du vanligvis da? Kanskje det er for mye?
Viktigste er å lytte til kroppen. Ville ikke presset meg for mye. Må ikke slite deg ut. Da får jobb være jobb. Viktigste er deg og mini i magen nå.
Men satse på trøttheten går over og at litt ferie gjør susen:D

Har sovet og sovet og er like trøtt når jeg våkner om morgenen. Lav konsentrasjon på jobb. Er det normalt å presse seg på jobb når man er så trøtt? Heldigvis påskeferie snart!
Akkurat samme her. Jeg jobber 100% og presser meg muligens for hardt. Skal bli enormt deilig med ferie!

Sovner tidlig på kvelden, våkner for å gå på skole, holder på å duppe av på skolen (noe jeg aldri har gjort), sovner på bussturen tilbake, og sovner tidlig på kvelden igjen. Sånn går mine dager ;)
Føler meg trøtt så og si hele dagen!

Jeg kunne ha sivet hele døgnet.. Mitt første svangerskap var å slik. Men ikke med det andre..
Går i koma hele dagen å kjenner jeg gleder meg til påske å slappe litt av :)

Å til de tre første mnd er over å det forhåpentligvis blir litt lettere :)

Huff var helt forferdelig å presse seg på dagvakt imårrest :p Er helt utkjørt. Heldigvis tar jeg påskeferie imorgen etter endt aftenvakt!

Er heldigvis ikke så trøtt, men sliter med kvalme og lite energi.
Glad jeg fikk sykemelding slik at jeg slipper å grue meg til jobb :)

Er også stup trøtt hele dagene. Nytter ikke sove mye.. Er stup trøtt om jeg sover 5 eller 9 timer i løp av natten... Var det med de 2 andre også. Heldigvis går det over etterhvert :)

Back
Topp