Trøtt, trøttere, trøttest

Behappybee

Betatt av forumet
Februarhjertene2017
Flere som er trøtt om dagen? Jeg må gjøre ting i etapper og har ingen problemer med å ta en lur på dagtid. Jeg er sykemeldt, ikke pga trøtthet da, men tror jeg ikke hadde kunnet jobbe nå. Da hadde jeg vel måtte sove på jobben :)
 
Sover 1-8 timer på natt og 1-6 timer på dag... Har prøvd hele uken å lage en kyllinggryte som tar noen timer men har ikkje klart det [emoji14] så sånn er det med den saken [emoji14]
 
Her også. Kunne sovet 3-4 ganger om dagen uten problemer. Har kanskje litt med at nattesøvnen ikke er spesielt god (ei heller sammenhengende), men det blir noen flere timer i løpet av døgnet enn til vanlig ja. :)
 
Jeg er trøtt hele tiden, hver dag! Sover så vanvittig dårlig om natta, og jeg er programmert til å ikke klare å sove på dagtid, så det er en dårlig kombo! Men uansett hvor trøtt jeg er så kaller pliktene i hverdagen med barna, skole, barnehage, aktiviteter osv, så føler jeg aldri får hentet meg inn :p Er heldigvis sykemeldt, ellers hadde jeg ikke overlevd hverdagen tror jeg :hilarious:
 
Jeg er også trøtt konstant. Kjenner at når jeg kommer til lunsjtider på jobb, er jeg egentlig kjempe trøtt, men holder ut til jeg kommer hjem. Sover da i 1-3 timer på sofaen uten problemer.. Glad jeg jobber bare 1-2 dager i uka, for det tar på. Ellers sover jeg mer enn vanlig både på natt og noen små middagslurer iløpet av dagen.
 
Back
Topp