Trøtt, trøttere; trøttest.

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Går det virkelig an å være så trøtt. La meg for 20 min siden på en lørdags kveld:/ andre som har det sånn?

Jepp, samme her.. men når jeg først kommer meg opp i senga så våkner jeg alltid litt! Så blir liggende å surfe litt :)

Jaa, kjenner til det... Men så er jeg oppe før fuglene fiser også:-o som kommer av en kombinasjon av at jeg er sulten/kvalm og at minsten i huse vekker meg:-) (så ja, gubben er veldig glad for han får soveframpå om dagene).

Føler til tider at jeg sover vekk dagene.. Må til, men er jo så kjedelig!

Er sånn her og. Dårlig kombinasjon å ikke klare sove godt på natten heller, så her går den trettheten i en ond sirkel :-(

Jaa, kjenner til det... Men så er jeg oppe før fuglene fiser også:-o som kommer av en kombinasjon av at jeg er sulten/kvalm og at minsten i huse vekker meg:-) (så ja, gubben er veldig glad for han får soveframpå om dagene).

Føler til tider at jeg sover vekk dagene.. Må til, men er jo så kjedelig!
Jeg og føler jeg sover vekk dagene :/ men går seg til :)

Kjenner til det er. Her sover jeg mange mange timer per natt + 1-2 lurer i løpet av dagen. Natt til lørdag sov hjem 13.5t. Torsdag sov jeg 2timer på formiddagen og 2 timer på ettermiddagen..:/

Forderdelig slapp her og, legger meg mellom 20 og 21 på hverdager, og sjeldent senere enn 22 i helgene. :) Føler at det eneste jeg gjør om dagen er å jobbe og sove. Alt annet (husarbeid, venner) går for lut og kaldt vann. :p

Back
Topp