Trøtt, trøtt, trøttere

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jepp, det er meg.

Jeg er trøtt, sa jeg i morges. Du får legge deg tidlig, sa mannen. Jeg vil sove før det, sa jeg.

Vel, ja, etter middag spilte far og sønn mariocart mens jentungen dilla med litt forskjellig, jeg lå på sofaen og kjente at jeg ville sove, så jeg fant ei pute, la meg til, tok av briller og la meg fint til

"Mamma, du må ikke sove" sa hun. "jo" svarte jeg. "det må jeg". Mannen har visst laget vaffelrøre med mikser helt uten at jeg ante det. Det gjorde godt.

Jeg er trøtt, og har hatt meg en dupp eller tre (fredag tre, men bare sånn fem minutter her og der, eller litt mer kanskje..) nesten hver dag. Jeg er rett og slett trøtt.

Sniker til meg en dupp om dagen jeg ja :) er såå trøtt! Hvis jeg ikke hadde hatt den ene duppen om dagen, så vet jeg ikke hvordan det hadde gått :) får vise seg til uken nå, da det ikke blir mye tid til søvn.. Må prøve å få lagt meg litt tidlig i stedet denne uka :)

Da jeg gikk med første sovna jeg på sofaen sånn i 8-9 tiden hele første måned og vel så det ( altså, første måned etter test) Jeg testet 1.12 så det ble en del juleselskaper hvor jeg sovna, faktisk.... vi fortalte det heldigvis til alle vi traff den jula da....

Med andre husker jeg ikke at jeg var spesielt trøtt, men denne gangen... soooooooove.

Sover en times tid jeg på dagen.. I dag var det fra kl 12-13:15:p i går var det fra 16-17 thi hi, og det er så deilig:Heartred

Husker ikke helt hvordan det var med de to andre.. Annet enn at jeg sovna med barna foran barneTV når de var året laughing7

Trøttesen her også ja! Er student og midt i eksamenslesing så jeg tar meg en liten cowboystrekk før jeg henter barna i barnehagen. Og en liten en når de ser på barnetv.. Og så sovner jeg på sofaen i løpet av kvelden.. Regner med det blir sånn de første månedene iallefall.

Jeg føler meg veldig trøtt og sliten, men sover ikke mer av den grunn. Jeg sover mindre faktisk, da jeg sliter med smerter nederst i magen og det er kommet spesielt frem når jeg legger meg til å sove, så jeg står opp en del ganger før jeg kan sove. Og våkner tidligere med smerter i magen. Jeg regner med dette er normalt, men blir litt bekymret og jeg blir mer og met sliten for hverdag nå.. :( jeg er nå 4+4 idag

I går sov jeg ikke! Følte lysten sånn i sjutiden, men da måtte jeg gi ungene kveldsmat og stelle dem. Etterpå var det over.

Trøtt nå da...

Jeg har blitt mer våken om mårran, og jeg er b menneske. Men d kan komme av at jeg som oftest legger meg og sovner i 22-23 tia, og at jeg sover ofte en time midt på dagen :-P

Jeg synes jeg var sen som la meg til 2230 jeg..

Vi står også opp klokka seks, og derfor er jeg helst i seng mellom 22 og 23 til vanlig. Mannen noe senere.

Jeg er så glad jeg slipper å stå opp så tidlig. Jeg begynner ikke på jobb Før kl 14, pleier å levere i barnehagen rundt kl 9.30. Men blir jo desto senere kvelder på meg da. Er ikke hjemme Før 22.30 og kan ikke legge meg med en gang jeg kommer hjem.

Jeg er så glad jeg slipper å stå opp så tidlig. Jeg begynner ikke på jobb Før kl 14, pleier å levere i barnehagen rundt kl 9.30. Men blir jo desto senere kvelder på meg da. Er ikke hjemme Før 22.30 og kan ikke legge meg med en gang jeg kommer hjem.
Men da hadde jeg slitt om jeg jobba så sent. Da sover jeg jo helst

Back
Topp