Trøtt som en dupp

Fitness

Forelsket i forumet
Jeg har  sovet nesten 3 timer på sofaen sammenhengende på dagen idag! Er fremdeles helt i ørska, drømte at jeg var  vitne til en helikopterstyrt også så det tar  jo på ;-)

Jeg har begynt å jobbe 50 % igjen, og i dag er  jeg hjemme. Håper jeg klarer det, og at jeg kan øke litt etterhvert. Legen ville egentlig sykmelde meg helt, men jeg ønsket å prøve meg for å se. Jeg har blitt litt bedre når det gjelder svimmelhet, men fortsatt hodepine og høy puls, og det hjelper  vel ikke med en stressende jobbhverdag. Så jeg får hvile ut mellom  slagene ;-) Jeg er helt ødelagt etter å ha gått opp en trapp, anpusten og uvel.... Og jeg løp og trente nesten hver dag før jeg ble dårlig for noen uker siden! Klarte fint å løpe en runde på 18 km, men nå blir jeg slått ut av å gå opp en trapp.... Kroppen min takler ikke å være gravid tror jeg.

Hvordan er formen deres ? Er det andre som er helt eller delvis sykmeldt nå ?

Håper det går greit å jobbe litt igjen. Kjipern å bli så slått ut.
Jeg er trøtt, men formen ellers er helt grei. Så ingen store klager herfra :)
Masser av god bedring!! *klem*

Jeg jobber 100%, men kjente i dag at jeg var veldig trøtt og sliten. Sluttet 1 time tidligere på jobb og sovnet på sofaen når jeg kom hjem i 2 timer... Nå er det bare å prøve å våkne igjen for kl 17:30 skal jeg på skolen..

Eg helt forferdelig trøtt!!! Tenker ikke på annet enn å sove..
Men ellers er jeg i fin form <3

Jeg er også helt supertrøtt, sov i tillegg dårlig i natt fordi  det blåste så fælt + at jeg fikk mareritt (drømte at sønnen min kom inn fra lekeplassen med 2 avkappede fingre lissom *grøss* måtte tvinge meg selv til å våkne). i tillegg har jeg kvalmen i halsen nesten konstant, blir også veldig fort andpusten. Føles som den lille suger ut alle kreftene mine, helt utrolig ettersom den fortsatt er så liten... Håper det går over snart for det er fryktelig slitsomt.

Er stuptrøtt jeg også, men ellers er formen på stigende igjen. Ikke noe særlig kvalm, bare trøtt og sliten. Tenkte jeg skulle prøve å trene litt idag (ikke gjort siden juni,hmmm., men var veldig aktiv før det da ;)) men må se om jeg orker. Kvelden er jo stort sett verst 

Er helt slått ut fra 3 og utover. Null energi. Så bra jeg har fått kun dagvakter en periode ;) i tillegg så er jeg kvalm store deler av dagen :( og fryser nesten hele tiden :( har lyst til å legge meg fra 8 og utover. Så sitter bare å venter på klokka ;)

ååå... jeg er også så trøtt.. var å sjekket blodprosent i dag.. for jeg sover altså så mye at jeg trodde noe var galt..:) men det er vist sånn det skal være da:) 

jobber hundre prosent.. håper å fortsette med det så lenge som mulig;) Har tre "korte" og to lange dager på jobb i uken. Så det skal gå greit.. men det er hardt å gå til halv fem.. fordi jeg da begynner kl 8... mulig jeg må gi opp noen av mine oppgaver, for å rekke over de jeg ser på som viktigst... men dette kommer til å gå fint

Back
Topp