Trøtt :p

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Er idag 5uker på vei og de siste dagene et trøttheten kommen MEN kun mellom 07-22 :p etter kl 22 om kvelden er jeg lys våken og kan sitte oppe til kl 02 :p for å så være trøtt når barna våkner kl 06:30, i ukedagene kan jeg sove igjen fra kl 08 til kl 14 noe jeg gjør :) men er ødelagt hele ettermiddagen :/ hvordan snu om døgnet?:)

Er idag 5uker på vei og de siste dagene et trøttheten kommen MEN kun mellom 07-22 :p etter kl 22 om kvelden er jeg lys våken og kan sitte oppe til kl 02 :p for å så være trøtt når barna våkner kl 06:30, i ukedagene kan jeg sove igjen fra kl 08 til kl 14 noe jeg gjør :) men er ødelagt hele ettermiddagen :/ hvordan snu om døgnet?:)

Kjenner også på trøttheten. Må nesten ha 9 timers søvn på natten å en liten hvil på dagen.. Du må nok prøve å legge deg når du fortsatt er trøtt :-) jeg kjenner mine symptomer øker når jeg er trøtt, så det er bare å slenge seg nedpå :-) kroppen jobber som bare det for den lille spiren :-)

Jeg er også skikkelig trøtt..

Hvis du er trøtt frem til kl 22, så er det vel lurt å legge seg før det? :p

• Liker
Reactions: Mae
Også kjempe trøtt, føler ikke jeg får gjort så mye om dagene :p er bare sløv :p

Er så glad for at jeg ikke har forelesninger mandager og tirsdager, for da kan jeg sove så lenge jeg vil :) Er jo trøtt 24/7! Sovnet mens vi ventet på kaffe og kaker i en barnedåp forrige søndag:oops: Snakk om å være trøtt ja :eek:

Kjenner igjen det å være kjempetrøtt, Jrg trenger mye mer søvn nå enn ellers. Legger meg som regel ikke senere enn kl. 22, og de verste dagene prøver jeg å få hvile litt på ettermiddagene når maten står i ovnen (veldig kjekt å lage mat der hvis en vil hvile) :)

Godt å vite at det blir bedre om noen uker :)

Back
Topp