Trøtt på kvelden???

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Hver eneste ettermiddag sovner jeg. Minimum 1 time . Som oftest fra kl. 17-18.(middagshvil). Det er en skikkelig tids tyv. Kommer vel kanskje til å være sånn resten av svangerskapet siden det ikke har gitt seg ennå...

jeg var sånn til og begynne med, så ble det bedre etter jeg rundet 12 uker. Nå er det tilbake igjen. Er skikkelig trøtt :sleep011Kan ha en middagshvil i tillegg til at jeg sovner tidlig på kvelden (på sofaen som regel o_O)

Jeg sover også på dagtid hver dag. Blir som oftest trøtt ved 13 tiden, pluss i 19-20 tiden på kvelden. Trodde det skulle gå over, men nå er jeg i uke 18...

Jeg er trøtt etter jobb. Kan sove 1-3 timer da. Er snart i uke 16, så håper de gir seg.

Jeg er trøtt hele tiden og alt er som det skal mtp jerninnhold, etc.. Energi er et fremmedord.

Jeg er og konstant trøtt. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Legger meg før 22.30 hver kveld og står opp ca 06.30. Så får vel nok søvn egentlig. Har ikke mulighet til å sove på dagen desverre :-( Gleder meg til å være opplagt en dag:-)

Jeg og, blir kjempetrøtt etter middag hvis ikke jeg sniker til meg en lur når lillegutt tar luren sin. Også sovner jeg på sofaen senere på kvelden :p

Jeg var verre i første trimester og har vært ganske opplagt uke 12-18, men nå føler jeg trøttheten kommer igjen. Legger meg fryktelig tidlig og har lite energi til annet enn å holde fortet på jobb...

Jeg har ikke vært særlig trøtt, men har blitt det i det siste, eller ikke trøtt, men lite energi, men jeg mangler vist ganske mye b12, skal få behandling for det! Håper det hjelper på! :)

Jeg er også fryktelig trøtt, nesten hele dagen. Blir veldig fort sliten! Det er slitsomt når jeg er på jobb, mister mye konsentrasjon når det er slik... Hovedgrunnen til at jeg er slik er at jeg har mangel på vitamin-D :confused:

Jeg er kjempe sliten, etter jobb ligger jeg strak ut ok jeg kunne ønake det men da er det middag leking og vasking legger meg halv 10 for då e eg ferdig, kaputt.. åh har lyst å legge meg nå men litt igjen å gjøre hehe

Back
Topp