Trøtt og tiltaksløs :(

Frkn

Forelsket i forumet
Jeg er nå i uke 35 og jobber mindre og mindre. Jeg er trøtt Fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Kan regelrett sove en hel dag om det var opp til meg. Min samboer kommer hjem fra jobb i seks tiden, da føler jeg at jeg må lyge på meg at jeg Har gjort mer enn jeg egentlig har.

Tar opp fag som privatist of burde virkelig lese nå før bebisen kommer, men orker ikke engang tanken!

Hadde det slik i begynnelsen av graviditeten også.

Flere som er like langt på vei som har d slik?

Det er nå jaffal helt normalt å ha det sånt. Det er mye mer slitsomt å gå gravid enn man skulle tro. Å det blir tungt fysisk å mentalt nå de siste ukene. Sånn er det bare. Vi må ikke tenke på alt vi skulle gjort, men vær fornøyd med det man har klart å gjør :)

Jeg også. Gjør nesten ingenting i løpet av en dag nå. :)
Tror det er kroppen som sier i fra og passer på at den får hvile før fødselen :)

Jeg er i uke 32 og vært sånn i 3 uker nå :p 3 trimester er tungt! Barnet tar masse energi da det vokser masse! Vi sover dårligere, masse vondter for å nevne noe :p så ikke rart vi blir trøtte! Heldigvis har jeg en samboer som er på at jeg skal hvile så mye jeg kan. Noe jeg gjør når jeg ikke klarer mer :p tror de fleste menn forstår at det ikke er en lett jobb å skape et nytt menneske også har du de som rett og slett ikke vet og forstår og som må ha en forklaring :p men slapp av med god samvittighet! Jeg var ikke flink nok til å slappe av sist eller tidligere i dette svangerskapet. Men minner meg på at jeg skal igjennom en fødsel! Noe som er bein hard jobbing! OG vi skal ha energi til å være mamma rett etter fødsel. Så slapp av, ta ut sykemelding og tenk på dere selv med god samvittighet! ❤

Kjenner også på tiltaksløshet! Ikke fullt så ille som i første trimester, så håper jeg skal klare å fullføre eksamenene før jul... men d er et ork å komme seg opp om morgenen og sette seg å lese å sånn ja...

Er konstant sliten og tiltaksløs jeg og, men sliter med søvnen så er jo ikke så rart. Har egentlig ikke noe særlig med plager ellers, men har tusen ting jeg skulle gjort som er et stort ork. Er fulltidsstudent, og merker det krever helt sinnsykt mye å få lest, øynene bare glir igjen med en gang jeg setter meg ned med skolearbeid.

Har eksamen i morgen jeg omtrent ikke har lest til, men merker jeg ikke har så høye forventninger til meg selv akkurat nå. Klarte å bestå alle eksamenen før sommeren med skikkelig kvalme, så skal vel gå på et vis nå og. Spent på om jeg får med meg de siste i desember da, den siste eksamenen er på termin :)

Godt å høre det ikke bare er meg. Klarer ikke annet å slappe av. Problemet mitt er vel at jeg ikke helt klarer å gjøre det med god samvittighet. Det at jeg jobber med matematikk gjør ikke saken noe enklere...ikke så lett med et hode som er fylt med heeeelt andre ting for tiden :P

Er konstant sliten og tiltaksløs jeg og, men sliter med søvnen så er jo ikke så rart. Har egentlig ikke noe særlig med plager ellers, men har tusen ting jeg skulle gjort som er et stort ork. Er fulltidsstudent, og merker det krever helt sinnsykt mye å få lest, øynene bare glir igjen med en gang jeg setter meg ned med skolearbeid.

Har eksamen i morgen jeg omtrent ikke har lest til, men merker jeg ikke har så høye forventninger til meg selv akkurat nå. Klarte å bestå alle eksamenen før sommeren med skikkelig kvalme, så skal vel gå på et vis nå og. Spent på om jeg får med meg de siste i desember da, den siste eksamenen er på termin :)

Oj, ikke værst å være fulltidsstudent!!! Jeg har bare et fag å konsentrere meg om, men det ene faget sliter jeg veldig med da. Veldig merkelig hvordan ALT blir myyye viktigere enn å lese.... *skal bare rydde hele huset først.

Jeg skal egentlig ha eksamen dagen etter termin! :P men d er muntlig, så får ta den tidligere, heldigvis... greit å gjøre unna! Så sa er siste eksamen 5 dager før termin i stede, og d er ikke et viktig fag eller noe! :)

Er også supersliten. Jobber og har tre unger som jeg bor alene med og nå føler jeh det blir verre for hver dag. Trøster meg med at det bare er 5 uker til termin, men vet ikke om jeg klarer det. Har ikke sjans å slappe av ila dagen utenom når de er hos faren og det er ikke nok nå. Fleste dager er det fullt kjør fra 0630/0700 til 2030/2100 og da er jeg ikke ferdig med husarbeid. Nå ser det bomba ut når jeg legge meg ..

Er også supersliten. Jobber og har tre unger som jeg bor alene med og nå føler jeh det blir verre for hver dag. Trøster meg med at det bare er 5 uker til termin, men vet ikke om jeg klarer det. Har ikke sjans å slappe av ila dagen utenom når de er hos faren og det er ikke nok nå. Fleste dager er det fullt kjør fra 0630/0700 til 2030/2100 og da er jeg ikke ferdig med husarbeid. Nå ser det bomba ut når jeg legge meg ..

Huff det hørtes slitsomt ut!! Kan ikke faren stille mer opp nå den siste tiden da?

Jeg er også fulltidsstudent og kjenner veldig på det du skriver om. Jeg har en viktig innlevering imorgen som teller 50% på karakteren min, som jeg ikke klarer å begynne på.. Tenker også det at jeg får bare skrive fort og passe på at jeg får med noe av det viktigeste siden jeg er så trøtt, sliten og motivasjonsløs akkurat nå. Har kun en eksamen før jul og den skal jeg ha 1 Desember, utenom det så er det bare innleveringer og vanlige prøver.

Jeg har mest prøver etter jul, så det blir spennende hvordan det blir med en liten baby i huset!

Ønsker deg masse lykke til med eksamen imåra, og videre utdannelse! Syntes vi er gode som klarer dette :D

Fra uke 32 har jeg kjent at trøttheten har kommet tilbake. Så håper det ikke blir verre de siste ukene.

Håper bare du får kvile alt du klarer slik at du kanskje får gjort litt av det du ønsker i løpet av en dag.

Jeg er nå i uke 35 og jobber mindre og mindre. Jeg er trøtt Fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Kan regelrett sove en hel dag om det var opp til meg. Min samboer kommer hjem fra jobb i seks tiden, da føler jeg at jeg må lyge på meg at jeg Har gjort mer enn jeg egentlig har.

Tar opp fag som privatist of burde virkelig lese nå før bebisen kommer, men orker ikke engang tanken!

Hadde det slik i begynnelsen av graviditeten også.

Flere som er like langt på vei som har d slik?

Jeg er 34+2, og har de siste ukene vært veldig trøtt og slapp, og det er er helt normalt når en er kommet så langt :):) likevel tok j en sjekk m nye blodprøver, som viste at jeg trenger mer jern, så håper jeg føler meg litt bedre når jeg begynner med tilskudd. :). Imponerende at du holder på med fag samtidig som du er gravid:) ha masse masse lykke til med eksamene :)

• Liker
Reactions: SMD
Jeg er 34+2, og har de siste ukene vært veldig trøtt og slapp, og det er er helt normalt når en er kommet så langt :):) likevel tok j en sjekk m nye blodprøver, som viste at jeg trenger mer jern, så håper jeg føler meg litt bedre når jeg begynner med tilskudd. :). Imponerende at du holder på med fag samtidig som du er gravid:) ha masse masse lykke til med eksamene :)

Takk for det :) Jeg har ikke jernmangel, men b12 mangel, så tar tabletter for det, uten at jeg syntes det hjelper noe særlig ;)

• Liker
Reactions: SMD
Takk for det :) Jeg har ikke jernmangel, men b12 mangel, så tar tabletter for det, uten at jeg syntes det hjelper noe særlig ;)

Du kan jo be om å få B12 sprøyte :)

Jeg tar jern, D-vitamin og B12 sprøyter :) merker når det er på tide med påfyll av B12 :p og energien har kommet litt tilbake etter jeg starta med jern og D-vitamin igjen :)

Du kan jo be om å få B12 sprøyte :)

Jeg får det i perioder der b12mangelen har gått kraftig utover blodprosenten. Det hadde den ikke i denne omgang, så da bestemte legen at vi ikke skulle tukl med sprøyter. Men håper jeg kan få det igjen når jeg er ferdig. Godt med litt energiboost!

Jeg får det i perioder der b12mangelen har gått kraftig utover blodprosenten. Det hadde den ikke i denne omgang, så da bestemte legen at vi ikke skulle tukl med sprøyter. Men håper jeg kan få det igjen når jeg er ferdig. Godt med litt energiboost!

Jeg går jevnlig på sprøyter og det fungerer veldig bra. Håper at du får deg en liten omgang med det og får litt mer energi. :)

Back
Topp