Trøtt og sliten...

Tryll

Gift med forumet
lite energi for tiden, Travelt i butikken, har omtrent ikke fri[&:] snart varetelling og nå(30 des) og det uten data system[&:] må gå med avkryssningsliste på alt,hver en liten nips ting. gruer meg! Huset ser bare ikke ut om dagene,ikke tid å ha det så strøkent som eg pleide, sukk.[&o] blææ.  flere som er slitne mammaer om dagen?[X(]

Denne skriver jeg under på...[:o] Men holder motet oppe enn så lenge...

Hvilken butikk driver du?

ORIGINAL: *MissMe*

Denne skriver jeg under på...[:o] Men holder motet oppe enn så lenge...

Hvilken butikk driver du?

takk,ja prøver![:)][X(]  

Uno-danmark

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Rekker opp en hånd[&o]

Har en gutt med ørebetennelse og øyebetennelse, pluss syk samboer.. Har også jobbet veldig mye i det siste, så kjenner det på kroppen.

Nei, man må bare ikke bry seg om huset, og slappe av når man kan. Skjønner godt du er sliten, sikkert veldig stressende å være butikk sjef rett før jul. Hvor lange dager jobber du?

Ikke lenge til julefri da[:)] 

ånai!![&:] stakars deg! da blir man sliten da med syke barn OG syk mann. huff.
jeg vet,jeg vet[X(]prøver å tenke at d bare må bli så som så og at jeg tar huset i helgen når jeg har fri(søndagen) men haaater å ha d uryddig rundt meg!
jeg jobber 10-17 og til 18 i helgene.

Heldigvis har jeg fått en velfortjent uke ferie nå, for kroppen min begynte å si stopp........ [&o]

Og det er det viktig å være TO som ordner huset og julegavene, og TO som tar seg av barna[;)]

Kaker kan man kjøpe og julen blir koseligere hvis man har litt overskudd!

Ta tidlige kvelder og prøv så godt du kan å kos deg nå i adventa! [:)]

Jepp jepp.... I morgen har jeg vært alene i 1 mnd, med unntaket den helgen jeg hadde i London.. Men merker det ja, og merker at Emma nok merker det igjen på meg... veldig sliten nå... skal bli deilig å få James hjem på torsdag.... [:o][:)]

jaaaaaaaaaaaa.

klarer meg jeg...[:D]

Siden jeg er i megahumør i dag kan jeg ikke si meg enig. Jeg gir derimot alle slitne trøtte mødre en gigastor klem og anbefaler at noen som er flink å grave frem tråder finner gladtråden til Missme igjen[:)] den med "jul blir det uansett"[:)]

ORIGINAL: KathMor

Jepp jepp.... I morgen har jeg vært alene i 1 mnd, med unntaket den helgen jeg hadde i London.. Men merker det ja, og merker at Emma nok merker det igjen på meg... veldig sliten nå... skal bli deilig å få James hjem på torsdag.... [:o][:)]

[:o]1mnde. lenge det! godt å få han hjem igjen da[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Siden jeg er i megahumør i dag kan jeg ikke si meg enig. Jeg gir derimot alle slitne trøtte mødre en gigastor klem og anbefaler at noen som er flink å grave frem tråder finner gladtråden til Missme igjen[:)] den med "jul blir det uansett"[:)]

så braaa[:)][:)][:)]deilig med megahumør[;)] takk for klemmen!!:)tihi.

ORIGINAL: Vand

Heldigvis har jeg fått en velfortjent uke ferie nå, for kroppen min begynte å si stopp........ [&o]

Og det er det viktig å være TO som ordner huset og julegavene, og TO som tar seg av barna[;)]

Kaker kan man kjøpe og julen blir koseligere hvis man har litt overskudd!

Ta tidlige kvelder og prøv så godt du kan å kos deg nå i adventa! [:)]

ja det er helt sant du vand:)) takk for det og likeså:) skal bli godt å ha litt fri i julehelgen iallefall:)

Back
Topp