Marun1990
Forelsket i forumet
Jeg har de siste par ukene virkelig kjent at energien har nådd bunnivå. Sover utrolig lite om nettene da jeg har en toåring som er våken flere ganger hver natt og jeg bruker lang tid på å sovne igjen hver gang. Hjelper ingenting at mannen har ansvaret annenhver natt, for våkner av guttungen uansett... også er det de obligatoriske doturene
Jeg jobber 100% i en psykisk svært krevende jobb og nå kjenner jeg at jeg sliter veldig med å holde meg fokusert.
Føler at trøtt og sliten er en sykemeldingsgrunn som er veldig på kanten, men føler virkelig ikke at jeg fungerer sånn som ting er nå, og det går spesielt ut over sønnen min
Hva er deres tanker rundt sykemelding med bakgrunn i å være sliten (da tenker jeg når du er gravid og ikke nødvendigvis 100%)?
Jeg jobber 100% i en psykisk svært krevende jobb og nå kjenner jeg at jeg sliter veldig med å holde meg fokusert.
Føler at trøtt og sliten er en sykemeldingsgrunn som er veldig på kanten, men føler virkelig ikke at jeg fungerer sånn som ting er nå, og det går spesielt ut over sønnen min
Hva er deres tanker rundt sykemelding med bakgrunn i å være sliten (da tenker jeg når du er gravid og ikke nødvendigvis 100%)?
skal til jordmor på onsdag og tenker å spørre henne litt til råds også. Tenker jeg må snakke med legen om å sykemelde meg noen prosent i hvert fall, så får jeg se om det hjelper. Liker jobben min, så kjenner det sitter langt inne, men jobber med mennesker som fortjener at jeg er oppegående når jeg er på jobb