Trøtt og slapp..

StorkNebb

Elsker forumet
Herregud, skjønner ikke hvordan det går ann jeg!!
Er så slapp på dagen.. Det føles som et ork å henge opp klær liksom!!
Håper virkelig at dette går over snart!
Kan bare sove sove sove i flere timer!!

Flere?

Ja. Det er slik her også. Jeg var likeens da jeg skulle ha forrigemann også. Trøsten er at det går over, selv om det til tider er så ille at en nesten lurer på hvordan en skal orke det her...[8|] Jeg passer på å sove når minstemann sover, eller når mannen min er hjemme. Og det er nesten hver dag at jeg sovner sittende med en unge eller to på fanget når det er barnetv[;)]

Har hatt det sånn ei uke, men så er jeg forkjøla i tillegg. Men var aldri så sliten under forgje svangerskap. Har begynt på noen bra vitamin tilskudd nå så forhåpentligvis hjelper det på energie for dette går ikke i lengden.
Dro ned en liten tur til byen med samboer og lille gutt i dag da jeg kom hjem måtte jeg legge meg å sove har tatt det veldig med ro i hele dag.
Så uvant. Håper det blir bedre for dere:)

ORIGINAL: Pernillen

Herregud, skjønner ikke hvordan det går ann jeg!!
Er så slapp på dagen.. Det føles som et ork å henge opp klær liksom!!
Håper virkelig at dette går over snart!
Kan bare sove sove sove i flere timer!!

Flere?

Helt likt her.....[&o] Orker ingenting jo. Og da får jeg så dårlig samvittighet ovenfor lillemora mi som har så daff en mamma som bare sitter og halvsover. [8|]

Sov t 11 idag, sambo sto opp med lillemor. Når lillemor sov dupp så la jeg meg igjen og sov i 1,5 time. Ellers har jeg stort sett vært å finne på sofaen i dag. Er sliten, kvalm og har frostrier/hetetokter. Skal på ferie om 1,5 uke, håper virkelig at det har gått over til da....[&:]

Har det slik jeg og...Er rett og slett så sliten at jeg orker veldig lite...Håper virkelig det gir seg snart..Er ikke så lenge til jeg når 12 uker...Krysser fingrene for at jeg får mer energi snart...

Uff, dette er kjedelig!
Men vi håper det går over når vi er nådd uke 12 hvertfall!!
Jeg blir også litt stresset over at jeg ikke er noenting i aktivitet heller! Ikke bra for kroppen det..
Vi får ta det igjen senere!!

Go bedring folkens!![;)]

Er kvalm, slapp å dårlig form om morgenen, mitt på dagen å mot kvelden [&:]

Var ikke sånn når jeg gikk med Markus, så det er vel derfor jeg er sånn nå..

Eg er kvalm og sliten heile tida. Orker ikkje så mykje anna enn å ligge rett ut på sofaen. Kan sove fleire timar for dag. Håper  virkelig det går over snart.

mine "plager" forsvant på dagen 9 uker...
håper d for dere åsså;)

Er over 11 uker nå, og har det slik enda.. [:'(]

Back
Topp