Trøtt og null energi...

mammagullet

Glad i forumet
Er tredjegangs gravid i uke 16 og sliter fortsatt med null energi og er mye trøtt. Er det flere her som sliter med det samme og jobber dere fult???

Synes det er fryktelig slitsomt å ha det slik. Kan sove 10-11t på natta og er like utslått når ettermiddagen kommer. Har ingen energi til de to små og ingen tid med sambo siden jeg sovner så fort ungene er i seng og sover til morgenen.

Jeg hadde det slik og sykemeldte meg i uke 8-9 og det trengte jeg. Har mer energi nå, men er mye trøtt og lunten er fortsatt litt kort! Kan være lurt at du lytter til kroppen og henter deg litt inn i ei uke eller to. Resten av familien er også tjent på at du ikke brenner deg helt ut.

Fortsatt likedan her og, veldig trøtt og null energi! men kjenner det så smått er på vei tilbake. Har 2 små hjemme og, så kan ikke bare sove når jeg vil. Jeg er hjemmeværende da, så jobber ikke.

Samme her.. Kan sove 12-13 timer i strekk.. Helt kake.. :S
Går skole og er nå ute i praksis.. 

Var sykmeldt fra uke 9 til 14. Var mye bedre da. Har jobbet fult igjen i 2 uker nå og er helt punktert på ettermiddagen/ kvelden.
HAr prøvd å ta det opp med sjefen på jobben, men når ikke frem. Føler jeg bare blir avfeid. Spøs om det blir en legetime i morgen med blodprøver.

Jeg er 15+2 og kjenner meg så igjen... Så jeg lurer på om jeg skal snakke med legen og prøve meg på å begynne/slutte en time senere/før hver dag... Huset ser ikke ut , og den dårlige samvittigheten henger over meg siden jeg nesten ikke orker noe ting med de to jentene jeg har fra før!!

Her er lunten ekstremt kort, og jeg HATER DET!!!!..
Sover både 1 og 2 timer etter jobb hver dag.. desverre.  Av og til veldig greit å ha tv og barnetv kanaler ja. Føler meg som en elendig mamma til tider. Jobber fullt, men kjenner det begynner å ta på ja... 
I dag foreksempel, sto jeg opp kl 9, la meg på sofaen i 12.30 tiden, sov 1,5 time..
La meg sofaen igjen 15.30 og sov i 1,5 time igjen 

Og kjenner jeg er allerede trøtt igjen nå...  

helt likt her. er sykemeldt 50% så jobber 4 timer om dagen har gjort det siden jeg var 6-7 uker. helt død

Back
Topp