Trøtt og ingen energi

Lissy86

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Jeg har absolutt ingen energi for tiden, og alt er tungt å gjøre. Jeg er 9+1 i dag. Håper det går over snart!

Hvordan er deres form?

Uff VÆLKOMEN till gjengen. Eg e trøtt sliten og kvalm 24 timmar. Spyr ej men bara kvalm. Nå e det 3 dagen meg hodepine eg går med

Samme her. 11 uker i dag,vært mega dårlig med oppkast,hodepine,svimmelhet og energiløs siden uke 5. Begynner å bli veldig slitsomt,men om alt går riktig vei så er det jo verdt det <3

Er helt tappet for energi om dagen jeg også, men krysser fingrene for mer energi og mindre kvalme i andre trimester!:-)

Stuptrøtt!!! 9+3 helt grusomt trøtt. Æææ.

Sniker litt fra mars... ;) er i uke 15 og er fortsatt trøtt og uten energi :/ må hvile etter litt husarbeid eller andre "anstrengelser", men har sluttet å sove på dagen da, så går vel fremover hihi ;)

Jeg har absolutt ingen energi for tiden, og alt er tungt å gjøre. Jeg er 9+1 i dag. Håper det går over snart!

Hvordan er deres form?

Uff samme her..
Sliten og trøtt hele tiden. Må Sove 1-2 timer om dagen:smiley-ashamed008 blir kvalm av sterke lukter og som regel etter mat..krysserfingrene for at det snart er over & at jeg slipper å gå rundt som en zombi:sleep011

lite energi dagen lang, men plutselig får jeg noen timer jeg har energi, og da må jeg gjøre alt jeg ikke har fått gjort resten av uka..

Føler jeg har sovet meg gjennom disse 11 ukene jeg . Energinivået har vært så lavt, at på dager hvor jeg har både forelesning + jobb har jeg måttet droppe skolen for å kunne klare 4 timer på jobb...

Back
Topp