Trøtt.no

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Leste på baby verden at "Nå skulle energien ta seg opp" nytt denne tiden.... Bla bla bla.... Masse positive ord :wtf:

Har ikke vært så trøtt som jeg er nå...
Å enda har jeg nettopp fått 40%sykemld! :wtf

Hvor er energieeeen min??
Og jeg som liksom skulle vaske å brette alle klær å ordne å stelle.. D ligger nå enda i en haug på badet :woot:
 
Hehe du er absolutt ikke aleina. Jeg er så trøtt om dagene å vil bare såve å såve :sleep011
 
Her, også! Hvert minste gjøremål føles som å bestige et stort fjell, og jeg er bare så sliten og slapp.
 
Her og!! Helt latterlig trøtt :dead:
 
Samme her! Orker ikke gjøre noe annet enn å jobbe og sove. Stakkars mannen (eller ikke) som sitter igjen alene med alt av husarbeid og klesvask. :laughing002
 
Skal vi ha energi?  hadde vel 4 uker i 2 trimester ellers er jeg zombie :laughing025
 
Jeg la meg klokken ti i går, sto opp 07.30 og har drukket en kopp kaffe. Skal egentlig jobbe litt, men HURRA for hjemmekontor og flexitid! Jeg finner senga nå, for her sitter jeg å dupper med hodet og sitter å sperrer øynene opp for å holde meg våken. Jeg sovner ofte på dagtid og har våknet med kaffekopper fortsatt i hånden:bag:
Er så sliten av å være sliten!!
 
Røyk på en 100% sykmelding i går, var hos legen for noe helt annet men klarte så vidt å holde øynene oppe når jeg satt der. Forsøkte å argumentere for 50%, men legen mente det var best å bare starte med 100 og heller gå ned til 50 om ting ble bedre. Glad han insisterte, ligger nå på sofaen og ser minst 15 ting bare herfra som må gjøres. Men jeg ligger her litt til, legens ordre :p
 
Merkelig at det står sånn? Trodde det var 2. trimester man skulle ha mest energi vanligvis, og så bli mer sliten igjen 3.trimester
 
Jeeeppp. Her tar jeg en dag av gangen. Mye jeg føler jeg skulle gjort også, men ikke alt jeg får tatt fatt på..
 
Trøtt hele tiden! Er 100% sykemeldt, og har vært det siden starten av svangerskapet. Hadde en periode i 2 trimester med litt mer energi, men den forsvant like plutselig som den kom:dead:
 
Back
Topp