Trøtt.no

Mirakel2017

Elsker forumet
Septembergull'17
Vet ikke om det bare er meg, men jeg er trøtt og slapp så og si hele tiden. Allikevel sliter jeg med å sove ordentlig, blir mest slumring. Flere som har opplevd/opplever dette?
Kan selvfølgelig være pga mye tanker og det faktum at jeg må tisse hele tiden [emoji12]
Men ville bare høre [emoji4]

Ja samme her! Sover dårlig våkner ofte mangen ganger på natta så blir generelt tom for energi på dagen også :/

Jeg har så langt måttet ta to lurer på ettermiddag/kveld. Ellers er jeg oppe og tisser minst en gang om natta og våkner mye/snur meg ofte. Rimelig sigen på dagtid, spesielt hvis jeg f.eks har gått tur i skauen. Da er jeg totalt kake!

Ligget våken over 1 time nå.... jeg vill soveeeeeee

Jeg sover godt om natten, og denne uka har jeg sovnet mellom kl 20-21 hver kveld. Så trøtt konstant! Håper det snart gir seg, får jo ikke gjort noe hjemme, når jeg sovner kort tid etter mini blir lagt for kvelden :P

Jeg føler meg også trøtt hele tiden. Legger meg tidlig, men får heldigvis sove natten igjennom :happy:(dersom jeg ikke må opp og tisse vel og merke :p)

Er trøtt!!!

Sover dårlig om natta... Vondt i korsryggen, må tisse, vrir på meg etc.

Men om jeg får fred på morgenen, da får jeg sove... Har vært sånn de andre gangene også...

Samme her! Spesielt på ettermiddagen etter jobb... [emoji42] og får sååå dårlig samvittighet ovenfor 2-åringen når pappaen er på jobb og jeg ikke har overskudd til å leke eller noe

Skriver under på denne, kjenner meg veldig igjen! ;)

Trøtt hele dagen her.. Har en på 2 år som har endel mareritt for tiden så får ikke sovet så veldig godt på nettene heller..

Har faktisk sovet noen flere timer etter hverandre i natt/dag [emoji16] Men fortsatt trøtt [emoji42] Spent på hvordan det vil bli når jeg skal tilbake til jobb i morra [emoji12]

Ikke merket noe trøtthet enda, men er bare 4+0, så regner med det kommer snart :rolleyes:

Mer trøtt en vanlig, og spesielt på ettermiddagen. Kan sove 1 - 2 timer etter jobb og samtidig legge meg tidlig for jeg er så trøtt når klokken nærmer seg 20.30 :)

Back
Topp