Trøtt.no

Vivv

Elsker forumet
Åh, fikk ikke til å sovne før rett etter 2 inatt, og ble vekt av ei som hoster så kraftig og vondt nå kl 4. Hun har vondt i halsen og du hører det er skikkelig vond hoste, nyser og nekter å sovne igjen.
Så sitter her, høygravid, poppeklar, trøtt i sofaen å ser på Dora med 2åringen i huset.
Er synd på henne, men synes faktisk litt synd på meg selv her jeg sitter med 2 timer på øyet. Hehe :-p

Synd på dere begge syns jeg! Dere får prøve å sove litt begge to etterhvert; kl fire er litt i tidligste laget å stå opp for både store og små. God bedring til vesla!

Huff, kjenner igjen følelsen.. Dattera hosta og hadde feber for 2uker siden, og gjett hvem sin tur det er nå. Joda, den høygravide. Det kjennes virkelig ut som jeg skal dø, lengesiden jeg har vært så dårlig. Starter fødselen nå, så har jeg et stort problem. :-o
Uansett, masse god bedring til dattera. Og håper du får deg noen timer på øyet utover dagen :-)

Takk damer:-) hun fikk sove litt under en time nå, over magen min.. hehe så kjenner kjæresten skal få ta over noen timer hvor jeg kan sove bittelitt.
er så lite deilig å bli syk nå og ha minimalt med søvn vi som er høygravid. Men de små er viktig♡

Usj, det hørtes ikke noe særlig ut.... Jeg stod opp tidlig med en forkjølet snuppe i går og da var det greit å ta seg noen timer på øyet etter at mannen hadde våknet. Håper dere kvikner til etterhvert :)

Uff, kjedelig håper du får sove litt igjen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå kom farmor å hentet tuppelura, så nå tar mannen turen ut å fikser bilen mens jeg skal få et etterlengtet bad og kanskje litt søvn. Hehe :-) er faktisk rart hvor ekkel man blir i kroppen når man får lite søvn og skal passe skikkelig på jenta og at hun har det bra. Hun har heldigvis null feber og er bare sliten selv. Få litt farmor og farfar kos og en lur så blir det nok bedre for henne også.
Men blir å ringe legen imorven for den hosta høres vondt ut.

Så deilig med litt avlastning, håper du får slappet litt av :)

Back
Topp