trøtt.no!

Apriljente<3

Gift med forumet
jeg har blitt så trøtt hele tiden, jeg kan sove å sove...
Kan lett sove i 12 time på rad uten å være uthvilt når jeg våkner!!
jeg kan stå opp kl 12.00, sove en dupp kl 17.00 å få sove til natten igjen i 12.00 tiden..
flere som har det slik?:)

er det graviditeten, eller har jeg mangel på et vitamin?

Jeg er helt lik! Utrolig slitsomt å aldri være uthvilt... Men det skal visst gi seg i 2. trimester, så bare å krysse fingrene!

ja, da håper jeg det gir seg! utrolig slimtsomt å føle at jeg aldri får nok søvn..
jaja, bare 8+2 igjen :P

Jeg er også slik! Legger meg mellom 2300 - 2330, jobb fra 08 - 16, spiser middag, sovner på sofaen fra rundt 17-18 til 19-20 tiden.. Så går jeg å legger meg rundt 23 igjen! For et liiiv! Haha

Steinbukken90 skrev:
Jeg er også slik! Legger meg mellom 2300 - 2330, jobb fra 08 - 16, spiser middag, sovner på sofaen fra rundt 17-18 til 19-20 tiden.. Så går jeg å legger meg rundt 23 igjen! For et liiiv! Haha

Ja ikke sant ;) gleder meg til å føle meg litt mer uthvilt :)

Er helt i koma trøtt hele tiden jeg også. I går sov jeg mens Theo sov, når gubben kom hjen fra jobb kl 4 tok han med seg Theo på tur og da sov jeg i 3 timer og sovna kl halv 9 i går kveld og våkna ikke før Theo kom å vekka meg halv 8. Og er like trøtt fortsatt.......

dirfloS skrev:
Er helt i koma trøtt hele tiden jeg også. I går sov jeg mens Theo sov, når gubben kom hjen fra jobb kl 4 tok han med seg Theo på tur og da sov jeg i 3 timer og sovna kl halv 9 i går kveld og våkna ikke før Theo kom å vekka meg halv 8. Og er like trøtt fortsatt.......

Godt å høre at det ikke bare er meg da :P Nå har jejg vært våken i 1 time, å kunne godt lagt meg for å sove igjen... men skal på jobb om 2 timer,så greit å bare spise å få starte dagen :)

Gud nå gikk det akkurat opp for meg at jeg skal på jobb som gravid!!! ;D

Back
Topp