Trøtt igjen

shewolf

Gift med forumet
Har nå fått tilbake trøttheten jeg hadde i starten av svangerskapet. Om jeg ikke sover en lur på formiddagen, sovner jeg alltid om ettermiddagen.

Ikke lett det der når man har en sønn på 4 år... Vil ikke sovne fra ham, men greier ikke å holde meg våken heller :(

Flere som er trøtte?

Ja, jeg er trøtt, skal jeg fortelle deg! Rett før jeg sovner på tastaturet her jeg sitter. Tror jeg må ta meg en blund.. :P Heldigvis er mannen ute med jobben, så jeg er alene.

Dere med barn utenom magen: hvordan gjør du det når du rett og slett er i svimetilstand?

Jeg har vært supertrøtt hele tiden.. Har ei jente på 3, men har heldigvis en mann som trår masse til. Han legger nesten hver kveld, så jeg er heldig.. :)
Men jeg gleder meg til å få litt energi igjen etter jobb ja! Ser ikke ut her hjemme..

• Liker
Reactions: H27
Jeg er også trøtt. Tror det er helt vanlig. Sist jeg hadde en på ett og et halvt og var gravid, så slumret jeg på soffan mens hun så litt på film imens, og jeg sovnet alltid til barne-tv. Hun er 18 nå, og har vokst opp uten å ta skade av det, hahaha... :D

• Liker
Reactions: H27
Dere med barn utenom magen: hvordan gjør du det når du rett og slett er i svimetilstand?
Sniker litt!
Jeg må ringe etter familie som kan ha henne. Jeg vet at jeg vanligvis blir supertrøtt kl 3-5, da MÅ jeg sove så jeg ordner med at mannen eller familien har barnet den tiden.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jg er også kjempe trøtt !! Sover som regel fra 08-11 da er han på skolen ...

Det er noen dager der jeg er full av energi, mens andre dager slukner jeg når jeg kommer hjem fra jobb og blir liggende der....
Føler meg lat, men når jeg ikke klarer styre meg så blir det bare sånn...

Back
Topp