Trøtt i uke 9?

• Trådstarter Trådstarter dn
  • Opprettet Opprettet

dn

Andre møte med forumet
ÅÅ jeg er 9 uker og 5 dager på vei[:)] Har termin 8 november. Gleder meg helt vanvittig til å bli mor[:D]
Men, er så enormt trøtt for tiden....[:'(] ååå det er så slitsomt for jeg studerer...får ikke lest mer en 2 timer til dagen så ender det med at jeg sovner...noen andre som har det likt?? Og når avtar trøttheten for de fleste? Kjenner jeg gruer meg til eksamenstiden...har 0 energi...Jeg er heldigvis ikke kvalm lengre;)

Jeg er noen dager bak deg, men jeg er såååååå trøtt og i dag har det vært helt helt ekstremt. Orker nesten ikke holde øynene oppe.....

Sign.

jeg er også ekstremt trøtt i disse dager. Pollenallergien gjør det sikker ikke bedre den heller...bør jo helst ikke ta noen allergimedisin når en er gravid har jeg lest[:'(]

Vi får trøste oss med at det ikke er det verste symptomet ved graviditeten, og krysse fingrene for at det snart går over[;)]

dn: jeg er også student, driver å skriver bacheloroppgave - eller prøver hvertfall. Det er noe dritt[&:]

Eg e berre 7+1, men har vert skikkelig trøtt i fleire veke allerede. Går på jobb, søve, ete og legge meg...[:'(]

Malla_85: du kan trygt ta polaramin, da e da ikkje forbunde nåken fare med under garviditet [:)]

Er enormt slitsomt når en studerer å være så trøtt...[:@] Men er glad for at kvalmen har gitt seg!!![:)]
Vi ble også gravide på prøverunde nr 5[:D] Vi bor i utlandet for tiden for min kjæreste studerer medisin. Hadde 4 prøveperioder før jeg reiste hjem til Stavanger i slutten av november. Var vekke fra hverandre i 2 mnd!! så da tenkte jeg at nå er det mange mnd til med prøving før spiren sitter:( Så kom kjæresten min hjem 27 januar første dag i min mensperiode[:@] kan tro jeg var irritert! hahah men så ca to uker etter så ble jeg vist gravid[:)] tok testen 27 februar og den var positiv!!! Kunne ikke fatte det, hadde sett for meg mange runder med prøving til, men er vel  ofte da det skjer når en minst venter det[;)]

Dere da??

Malla: Hvor i Rogaland er du fra? Ser vi er like gamle og[:)] Jeg er fra stavanger!

Jeg ligger 2 dager før deg! [:)] 
Jeg er VELDIG trøtt! Kvalmen er ikke noe problem i forhold til dere andre.. Men kjenner at den er der av og til! Kan forstå at det er frustrerende å studere nå når du er så trøtt!
Vil ønske deg masse lykke til studiet!
Det skal visst ikke være så lenge til trøttheten sleppre taket ifølge BV.

Back
Topp