Trøtt i svangerskapsuke 10..

Amalie81

Andre møte med forumet
Trodde trøttheten skulle være overstått nå i uke 10, men for meg er den akkurat begynt.. Er helt ZOMBIE til tider..! Er dette normalt? Tok masse blodprøver i uke 8 og de var kjempefine! Flere som er trøtte?

Jeg er sykt trøtt hele tiden, til tross for at jeg som oftest sover 12 timer i døgnet. Sist varte det i 9 mnd, og det var ingenting galt med meg heller. Svangerskap er noe herk. :P

Jeg var litt trøtt i starten, så roet det seg litt (rundt uke 7 kanskje?) men så kom det tilbake og siden uke 10 har jeg vært totalt ubrukelig. Kunne fint lagt meg ned og tatt en lur nesten hvor som helst, særlig utover ettermiddagen. Får ikke gjort halvparten av det jeg skal fordi hjernen ikke vil være med. Håper det går over snart!

Fryktelig trøtt enda, 10 uker i morra..

Helt latterlig trøtt. Har heldigivis hjemmekontor og tar hyppige powernaps for å ikke bli gal. Men da blir jo arbeidsdagen ennå lengre.

Sover godt på natta også (med unntak av tissepauser).

Håper det gir seg om ikke mange ukene.

Var ekstremt trøtt de første ukene, så gikk det over men nå kunne jeg sovet døgnet rundt hadde jeg hatt sjansen. 11 fullgåtte uker i morgen ☺ Mener at trøttheten kom tilbake i uke 10.

Kjenne meg igjen alt dåkke fortelle... Nå ska eg gå og legga meg, så eg orke dagvakten i mårå.. ZzzZzzz.. Eg e òg 10+1 Sommerfugle1:)

Last edited:
Jeg er konstant trøtt. Døgnet mitt er nesten delt opp i to så ille er det. Sover i tillegg dårlig på natta, oppe 3-4 ganger for å gå på do og i tillegg våkner jeg i halv fem/fem tiden av at jeg er så sulten at jeg ikke klarer å ignorere det. Er i dag 11+4.

Sover maange gang for dag. Opptil flere tima, pluss æ sover hele natta. 11 uke i mårn, så e nok ganske normalt for mange :)

Trudde d barra va tilfeldigt, men nå har eg flere netter på rad lagt meg tidligt. Ligge der dautrøtte, men bruke kanskje 2 timar før eg sovne. Når eg endeligt har sovna, sove eg 3-4 timar og får ikkje sova igjen... UTRULIGT slitsomt når ein e i jobb! I dag måtte eg barra ta ein egenmelding! E heilt vrak kjenne eg:-( Nogen som har d på samme måte?

Jeg er også helt utslitt. Sover godt om natta. Og slapper mye av, men energien kommer ikke. Er vant til å jobbe ca 16 timers vakter om dagen. Nå jobber jeg ikke dobbelt men bare vanlig men er mer sliten enn noen gang når jeg kommer hjem fra jobb

Back
Topp