Trøtt...fleire?.

Samme her xp
4 + 2, og trøtt som en dupp, har skulle helst ha sovet to middagslurer, selv om at jeg legger meg kl 21... xp

5+2 og er også veldig trøtt. Klarer ikke helt å holde fokus på jobb, da jeg bare vil legge meg ned og sove [emoji85]

:sleep011 Har vært kjempetrøtt de siste 2 ukene. Er 6+6 i dag. Blir vanskelig å holde seg våken på jobb. Sofakos funker nesten ikke for meg lenger. Sovner med en gang vi setter på film eller no :smiley-ashamed004

Sykt trøtt her og, føler jeg ikke fungerer så godt på jobb. Har nesten lyst til å fortelle jobben at jeg er gravid, så de ikke tror jeg bare er slik som dette :wtf:
Men er litt tidlig kanskje 4+2 bare :joyful:

Ja trøtt, skal ikke mye til før jeg blir trøtt , kunne lett hatt en blund sånn midt på dagen ...

Dytter opp denne jeg... veldig trøtt enda... 9+3 i dag. Klarte ikke gå på jobb i dag. Sov lite i natt så etter å ha levert i bhg så sov jeg noen timer på sofaen. Klarte så vidt å ordne litt i huset før jeg landa på sofaen igjen... dubba av litt igjen. Etter middag måtte jeg også hvile meg... men får jo bare enda mindre energi av å gjøre så lite også da....

Jaa! Samme her! Er 9+6 i dag, trøtt som ein katt... null energi, heldigvis berre vært ein dag på skulen denna veka, og 1 dag på jobb..

Sovet ganske mange timer i natt, tror det er den natta med flest timer denne uka, men like trøtt etter jobb for det [emoji53]

Våken kl 6 i dag pga jentungen. Halvsov en liten time til. Stod opp etterhvert og spiste frokost. Etter frokosten har jeg halvsovet en time igjen på sofaen [emoji15]

Husker den tiden selv.. sovna jeg bare la hode på skakke...

Jeg håper virkelig trøttheten forsvinner i 2. Trimester. Jeg er helt kake og vil bare sove så fort barna legger seg. Ingen energi.

9+5 og stuptrøtt, morgen og kveld. Jeg sover mer enn noensinne, men det føles likevel ikke nok. Det kan også ha noe med alle de rare drømmene som vekker meg i løpet av natta.

er litt mer våken no føler eg. Men blir fort trøtt. Men det kan også være på grunn av ikkje sammenhengende søvn, kan være oppe opp til 4 ganger for å gå på do om natta. leei... men håper uansett det er godt tegn for mini da <3

trooor att värsta tröttheten har släppt litt, men jag är laaangt ifra pigg! Hoppas energien kommer för fullt snart!

Back
Topp