Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har vært kjempetrøtt de siste 2 ukene. Er 6+6 i dag. Blir vanskelig å holde seg våken på jobb. Sofakos funker nesten ikke for meg lenger. Sovner med en gang vi setter på film eller no
Sykt trøtt her og, føler jeg ikke fungerer så godt på jobb. Har nesten lyst til å fortelle jobben at jeg er gravid, så de ikke tror jeg bare er slik som dette
Men er litt tidlig kanskje 4+2 bare
Dytter opp denne jeg... veldig trøtt enda... 9+3 i dag. Klarte ikke gå på jobb i dag. Sov lite i natt så etter å ha levert i bhg så sov jeg noen timer på sofaen. Klarte så vidt å ordne litt i huset før jeg landa på sofaen igjen... dubba av litt igjen. Etter middag måtte jeg også hvile meg... men får jo bare enda mindre energi av å gjøre så lite også da....
Våken kl 6 i dag pga jentungen. Halvsov en liten time til. Stod opp etterhvert og spiste frokost. Etter frokosten har jeg halvsovet en time igjen på sofaen [emoji15]
9+5 og stuptrøtt, morgen og kveld. Jeg sover mer enn noensinne, men det føles likevel ikke nok. Det kan også ha noe med alle de rare drømmene som vekker meg i løpet av natta.
er litt mer våken no føler eg. Men blir fort trøtt. Men det kan også være på grunn av ikkje sammenhengende søvn, kan være oppe opp til 4 ganger for å gå på do om natta. leei... men håper uansett det er godt tegn for mini da <3