Trøtt...fleire?.

Sitron90

Glad i forumet
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Er kun 4+5, men kjenner eg er sjukt trøtt om dagen.. vanskelig å holde seg våken til 21 :knegg:
Fleire som har det sånn? Trudde det var litt tidlig endå :p

3+3 og jeg er trøtt som en dupp :p

Jeg er 4+2 og er veldig trøtt og sliten! Kan ha 2 hviler or dag og likevel sovne kjapt når jeg legger meg kl 23:p

Er kun 4+5, men kjenner eg er sjukt trøtt om dagen.. vanskelig å holde seg våken til 21 :knegg:
Fleire som har det sånn? Trudde det var litt tidlig endå :p

Samme her. 4+2 og må ha en blund på ettermiddagen. Føler meg ellers fyllesyk hele dagen og som jeg ikke har spist på 10 timer [emoji85]

Vært sykt trøtt noen uker. Ligger bare som et slakt etter at lille har sovna for natta kl 20. Fint lite som blir gjort hjemme når det er hverdag.

Er også veldig trøtt. Etter Jobb vil jeg helst legge meg. Vanskelig med to andre som også trenger oppmerksomhet. Er forøvrig 4+0 idag. Har dere andre symptom?

Jeg ble zombie ekstremt tidlig i mitt svangerskap. Det var mitt første graviditetstegn.
Sovna på jobn flere ganger..

4-4 og kjempe trøtt... akkurat hvilt litt på sofaen.... var unormalt trøtt forrige uke men tenkte det var hangover etter ei helg med lite søvn. Søndag kveld blei jeg akutt trøtt kl 21....

Må bare bli flink å komme meg i seng på kvelden så jeg klarer holde ut dagen på jobb.....

4+0 og ekstremt trøtt, denne gangen også!
Hjelper ikke at jeg har ferie en uke nå :hungover:

4-4 og kjempe trøtt... akkurat hvilt litt på sofaen.... var unormalt trøtt forrige uke men tenkte det var hangover etter ei helg med lite søvn. Søndag kveld blei jeg akutt trøtt kl 21....

Må bare bli flink å komme meg i seng på kvelden så jeg klarer holde ut dagen på jobb.....

Samme her, jobb og skulearbeid, og en 5 åring so. Skal følges opp...

Samme her! Kan gjerne snike meg en kjapp lur og to hvis jeg er heldig i løpet av dagen og alikavel sovne i 21/23.00 tiden :happy:

Trøtt ja! I dag har jeg vert hjemme med sykt barn. Har sovnet 3 ganger i dag:smiley-ashamed008 Sover aldri på dagtid til vanlig.

Kjempe trøtt her siden uke 4. Men kommer meg tidlig på jobben likevel! Legger meg tidlig [emoji5][emoji42]

Back
Topp