Trøtt.com

werana

Elsker forumet
jeg trodde jeg var over den trøtteste perioden min, men idag har jeg bare vert uendelig trøtt... Har hatt fri i dag, så har ikke gjort noe som helst, sittet på sofaen, vert ute i sola osv. Og jammen sovet formiddagslur i over en time (våknet av telefonen som ringte, ellers hadde jeg vel sikkert sovet enda, er sååå trøøøøtt).

Hvordan går det med dere andre kjekke november-damer?[:)]

Var hos legen og ble sykemeldt tre uker [&:]
Har bare ligget på sofaen og småduppa, sett tv/nett-tv og surfa på nettet.
Laga hjemmelagd hamburger til middag, og nå er det mer sofadaffing [8D]

Trøtt og sliten.se [;)]

ble du sykemeldt fordi du er så trøtt og sliten? eller har du flere plager? Jeg har klart meg bra på jobb, jobber ikke fullt da...(i barnehage) og har hvilestund hver dag, noe som kommer godt med! da daffer jeg på en madrass i 30 min [:D]

Jeg har vert heldig å slippe unda noen andre plager så langt, har vert kvalm noen dager, men enda ikke spydd (bank i bordet!) Men idag tror jeg at jeg må ha meg enda en hvil på sofaen, er helt skutt... så ubehagelig å være så trøøøøøøtt!!

Jeg jobber 100 % på en barneskole, så jeg er dødstrøtt når jeg kommer hjem[;)]

Da orker jeg bare å lage middag og litt husarbeid før jeg havner på sofaen for resten av kvelden[8|]

vi får tro det snart går over!

heldigvis er jeg ikek så trøtt denne gangen som forrige gang. Da ble jeg sykemeldt fra uke 11 fordi da var jeg helt utslitt. Klarte såvidt holde meg våken når jeg kjørte bil. Denne gangen kan jeg ikek være så trøtt. Har en gutt på 16mnd å ta meg av, som i tillegg sover lite og dårlig på natta. 

Jeg er konstant trøtt, og heldige meg som har begynt å kaste opp[:'(][&o]
Jeg føler meg konstant uggen, null energi.

ORIGINAL: SistemannIMagen

heldigvis er jeg ikek så trøtt denne gangen som forrige gang. Da ble jeg sykemeldt fra uke 11 fordi da var jeg helt utslitt. Klarte såvidt holde meg våken når jeg kjørte bil. Denne gangen kan jeg ikek være så trøtt. Har en gutt på 16mnd å ta meg av, som i tillegg sover lite og dårlig på natta. 

du er opptatt hele tiden du da, og har ikke tid til å tenke på at du er trøtt, heeh!
Jeg har overgått meg selv i kveld, er fortsatt våken, men holder på å hente fyrstikker for å holde øynene oppe med nå [8|]
Godt du ble sykemeldt sist, blir jo en fare for seg selv og andre om man skal være så trøtt at man nesten sovner når man kjører bil...

GOD NATT JENTER! Sov godt [:)] (det skal jeg nå!)

Back
Topp