Trøst smokk hjalp heller ikke!

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Har nå prøvd MAM, Avent og Trøst og hsn får ikke til noen av de.
Fins det flere da???
 
De selger også på lindex... Forstår depresjonen bygger seg opp;)
 
Min tar bare nuk sin for nyfødte :) Den får man kjøpt på barnas hus
 
Gikk laaang tid før gullet tok her også! Her er det mam, men veldig viktig at det ikke er den der som er flat inderst! Prøvde også alt! Frustrerende!
 
Min tar bare de store mam smokkene. 6-12 mnd. Eneste han vil ha. Vet ikke å bra det er. Men han elsker dem.!!
 
Det finnes et hav.. sjekk en barneutsyrsbutikk som babycare :)
 
Min tok alle frem til hu bør en Mnd.. Da fant hu ut at hu var for stor til smokk så det har vi nå sluttet med.. Jeeeeezzzzz
 
Sniker fra oktober ;-) Jeg prøvde alle sortene jeg kom over, enten brakk hun seg eller spyttet ut. Så fikk jeg ett tips fra en på forumet mitt om brillesmokken, tok den med en gang :) Selges på Rudo..
 
Sniker fra oktober ;-) Jeg prøvde alle sortene jeg kom over, enten brakk hun seg eller spyttet ut. Så fikk jeg ett tips fra en på forumet mitt om brillesmokken, tok den med en gang :) Selges på Rudo..
Da må jeg sjekke hva Rudo er????!!..
Prøvde NUK i helgen, det hjalp heller ikke.
 
Prøvd elodie details sine? Småen er tok den veldig fint. Virker som om han har bedre tak på den. Mister den ikke så ofte, og det kommer lite smattelyd :)
 
Prøvd en str. større smokk ? Var noen som tipsa om at de små smokkene kanskje kan være ekle å få skikkelig tak på. Mi tar heller ikke smokk, kjøpte 6 mnd, og den liker ho best. (Uten at det egentlig hjalp henne til å bli smokke-liker)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Keg kjøpte noen på den store matbutikken i Sverige (charlottenberg) kosta 29 kroner (billig) og de tok han i starten her, han ville ikke ha noen andre en de, men nå tar han MAM sine og de Sverige smokkene :) så virket som de falt i smak ihvertfall ! Billig er de også.
 
Lekmer har stort utvalg, hun har ikke tatt smokk på noen uker nå og brekker seg bare hun får noe innom gommene (selv lillefingeren), slitsomt med sugebehov. Bestilte med noen typer når jeg handlet på lekmer, har tro på den helstøpte Chicco-smokken, bare å krysse fingrene :/
 
Back
Topp