Trøske

sjukesøster

Forumet er livet
Heisann
Om ein smører brysta med canesten, må ein da vaske det vekk før ein ammer igjen neste gang? nokon som veit dette?
Er så vondt no at eg har mest lyst å sage vekk brysta pga værkinga, værre enn fødselen ditta her [:(][:@]

uff vet ikke jeg..[X(] men sender en stooooooooooooooooooooor trøstekleeem[&o] ikke godt det der!

Kan ikke svare på spørsmålet ditt.
Bare lurte på om du har prøva mycostatin mikstur (til baby) og salve (til puppen)?
Jeg brukte det og ble reskt bedre i puppen. Mener å huske at både mor og barn bør behandles, eller har det lett for å smitte frem og tilbake.
God bedring!

heisann [:)]
Ja, er på 2dagen med behandling av mycostatin. Begge smøres med mikstur for kremmen er gått ut av produksjon. Har merka bedring med nurket, men ikkje med meg enda.

Jeg brukte krystallfiolett når snuppa var liten. Det er ett tyntflytende middel/veske. Det var det de brukte på sykehuset og anbefalte på apoteket og helsestasjonen.
Så jeg har kjøpt inn det jeg.

Bare ett lite tips, hvis du bruker det. Det smitter av på klær og det går ikke vekk igjen. Så ikke bruk den mest fancy BHen og toppene du har [;)] Både nippelsene dine må smøres med det og Fredrik Andre sin munn må smøres.

Jeg snakka med de på barsel og de sa at hvis man smurte seg med et tynt lag canesten etter amming trekker det inn i huden så det er ikke nødvendig å vaske bort [;)] Jeg vegra meg litt mot å bruke det hvis jeg måtte vaske bort siden jeg var så sår fra før.. Synes det har hjulpet også [:)]

Takk, syns det hjelpe mykje bedre enn mycostatin. E så sår no at ej nesten smøre med begge to [:'(]

Tror ikke du skal smøre canesten på brystene?
har du prøvd med farris?

kan jeg spørre om hvorfor man må smøre inn brystene med det?

Fordi soppen frå munnen til nurket he smitta av på brystet under amminga [:(]

Back
Topp