Trøske

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Andre som har hatt/har trøske? Var hos legen i dag. Jeg har forsåvidt ingen symptomer utenom litt stikninger i den ene puppen. Mini derimot har et hvitt lag på bakre del av tunga.
Jeg prøvde med blå farris i to dager, men det hjalp ingenting. Har fått mikstur til mini og krem til meg. Hvor ofte har dere smurt på krem til brystvortene? Det står bare to ganger daglig på tuben, syns det hørtes lite ut.

Vi har også fått trøske og bruker mikstur både på henne og på brystvortene mine, ca. 4 ganger i døgnet.

Vi har også fått trøske og bruker mikstur både på henne og på brystvortene mine, ca. 4 ganger i døgnet.
Hvordan reagerer hun på miksturen? Ga ham første dose nå(som lukta peppermynte?) og han skreik seg gjennom, fikk så vondt av han :(

Kommer med tydelige grimaser på at hun ikke liker det og prøver å stenge munnen. Men har brukt det i en uke nå, og begynner å se forbedringer :)

• Liker
Reactions: H&H
Vi brukte miksturen i en uke og måtte slutte fordi jenta vår fikk så inmari vondt i magen. Var helt forferdelig å se på. Jeg smører på kremen etter hver amming.

Vi brukte miksturen i en uke og måtte slutte fordi jenta vår fikk så inmari vondt i magen. Var helt forferdelig å se på. Jeg smører på kremen etter hver amming.

Huffda :( men ble hu no bedre i munnen? Runde to med miksturen gikk heldigvis greit her nå.

Huffda :( men ble hu no bedre i munnen? Runde to med miksturen gikk heldigvis greit her nå.
Ja, fikk vasket bort belegg med farris etterpå. Vet ikke helt sikkert at det var sopp heller, men jeg hadde sår som ikke grodde og de har grodd nå etter jeg har brukt kremen. Så håper at det holder seg bra nå! Brukte hennes medisin i 6 dager og ga bare pumpet melk i 11 dager slik at hun skulle ha minst mulig kontakt med brystet! Begynte med amming igjen i dag

Back
Topp