Trøske....

elkva

Glad i forumet
Jeg tror Sarah Emilie har fått trøske i munnen. Hun har hvitt belegg på innsiden av kinnene og leppa. Det svir i brystvortene mine. Noen som har noen gode råd?

trur du må til lege for å få medisin. svir det heile tia eller berre når du amme?

ORIGINAL: frøken my

trur du må til lege for å få medisin. svir det heile tia eller berre når du amme?

Jeg har stort sett vondt i brystvortene hele tiden, men har ikke tenkt noe over det. Trodde også at det var melkerester i munnen hennes, men det er det nok ikke. Tror det blir et legebesøk på oss ja.

Nå har vi vært hos legen. Vi har begge sopp, så nå skal vi begge ha behandling. Sarah Emilie fik miksture og jeg salve.

Jeg prøvde med Farris først ,men det hjalp ikke noe i det hele tatt. Så nå deler jeg og Asbjørn en flaske mikstur .Jeg tar noen dråper mikstur på brystvortene etter måltid.
Men det er tydelig  at den miksturen ikke er så god og så mye som de små skal ha av gangen . Det meste av miksturen kommer ganske raskt i retur [8D]

du må ha trøske (sopp) saft. du får den på resept så da må du til legen desverre

Back
Topp