Trøske...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Noen av de andre babyene som har hatt det? Eller noen som bare har erfaring med det?
Hvor lang tid tok det før det ble bedring? Hvor lenge behandlet dere puppene?
Er over ei uke siden hun begynte på Mycostatin, og hun er ikke kvitt det enda. Jeg har ingen tegn til sopp selv, men smører forebyggende med Canesten MEN blir så utrolig sår av den så har mest lyst til å slutte med smøringa på puppene :(

Noen av de andre babyene som har hatt det? Eller noen som bare har erfaring med det?
Hvor lang tid tok det før det ble bedring? Hvor lenge behandlet dere puppene?
Er over ei uke siden hun begynte på Mycostatin, og hun er ikke kvitt det enda. Jeg har ingen tegn til sopp selv, men smører forebyggende med Canesten MEN blir så utrolig sår av den så har mest lyst til å slutte med smøringa på puppene :(

Jeg har ikke peiling og ikke ammer jeg heller, men kanskje det finnes en annen krem som du tåler bedre?

Har igjen erfaring med det..
Men håper virkelig det slipper snart så dere slipper smøring begge to!

Tror jeg må spørre på generelt i stedet da:p

Hei! Sniker meg forsiktig inn er fordi jeg så plutselig denne tråden (hører til i oktober gruppa 2012)
Min sønn fikk påvist dette når han var 5 uker gammel, gått gjennom 2 ganger med mycostatin og 1 omgang med yoghurt naturell... Han har det fortsatt og han blir 5 måneder til mandag. Jeg har ingen tegn til sopp men hadde mye utrbrudd under svangerskapet. Jeg smurte meg så godt jeg kunne med første runden han fikk men har slutta nå. Er visst veldig vanskelig å bli kvitt og mange går gjennom flere runder med behandling. Slitsomt:-/
Lykke til!.

Hei! Sniker meg forsiktig inn er fordi jeg så plutselig denne tråden (hører til i oktober gruppa 2012)
Min sønn fikk påvist dette når han var 5 uker gammel, gått gjennom 2 ganger med mycostatin og 1 omgang med yoghurt naturell... Han har det fortsatt og han blir 5 måneder til mandag. Jeg har ingen tegn til sopp men hadde mye utrbrudd under svangerskapet. Jeg smurte meg så godt jeg kunne med første runden han fikk men har slutta nå. Er visst veldig vanskelig å bli kvitt og mange går gjennom flere runder med behandling. Slitsomt:-/
Lykke til!.
huff, så frustrerende da! Da kan man jo liksågodt la være å behandle tenker jeg! o_O
Hermine har melkeallergi så kan ikke teste med yoghurt naturell, men skal kjøpe farris og prøve å vaske soppen bort med det!
Plages gutten din noe av det? Det gjør ikke vesla!

Uff, fortsatt ikke blitt noe bedre altså?!:( Så kjedelig:( Har aldri hatt det selv, heldigvis, men ville nok prøvd med Farris og se om det hjelper:) Masse lykke til, søta:)

huff, så frustrerende da! Da kan man jo liksågodt la være å behandle tenker jeg! o_O
Hermine har melkeallergi så kan ikke teste med yoghurt naturell, men skal kjøpe farris og prøve å vaske soppen bort med det!
Plages gutten din noe av det? Det gjør ikke vesla!

Nei merker ikke noe plage av det.. Har ikke prøvd farris selv, skal de bare drikke litt av det da eller?:-) jeg har nok gitt opp kjenner jeg... Det går nok over, hvertfall etter amme slutt hvis det er meg han får det fra selvom jeg ikke merker symptom på det.

Nei merker ikke noe plage av det.. Har ikke prøvd farris selv, skal de bare drikke litt av det da eller?:) jeg har nok gitt opp kjenner jeg... Det går nok over, hvertfall etter amme slutt hvis det er meg han får det fra selvom jeg ikke merker symptom på det.
nei man skal ta litt farris på en bomullspad e.l. og vaske munnen deres med det to-tre ganger for dag ;)

Så klart. Hehe:) får kanskje prøve det her også! Prøver alt før man gir opp!

Ja, skader ikke å prøve ;) Har jo bare behandla i ei uke her da, men ser liksom ingen endring så ser for meg at mycostatin ikke har den store effekten! Og canesten blir jeg selv bare sår av, så vurderer å kutte det ut helt! o_O

Ja da ville jeg bare kutta ut canestenen! Jeg gikk gjennom en hel tube... Men ingen forandring på han.

Tror bare jeg dropper den ja! Ammer henne så lite uansett, et par ganger i døgnet per pupp, så de blir jo ikke mye utsatt for soppen uansett;)

Vi hadde trøske to ganger med storebror. Jeg hadde sopp på puppen og, og det var helsikes vondt! :o for p bli kvitt det må du passe på å koke alle leker og tyggedingser, det som ikke kan kokes bør vaskes med antibac.. Lykke til :) farris og yoghurt er forresten bare tøv, blir ikke borte av det, men lindrer litt symptomer.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Så dumt dere har det enda:(:(
Håper det hjelper med farris.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Vi hadde trøske to ganger med storebror. Jeg hadde sopp på puppen og, og det var helsikes vondt! :eek: for p bli kvitt det må du passe på å koke alle leker og tyggedingser, det som ikke kan kokes bør vaskes med antibac.. Lykke til :) farris og yoghurt er forresten bare tøv, blir ikke borte av det, men lindrer litt symptomer.

hmh, har kokt alt av smokker og flasker daglig, men ikke lekene. Må de kokes flere gangen eller holder det med en gang?

Vel, de blir jo smitta igjen hver gang hun tar dem i munnen.. Er jo en ond smittesirkel. Jeg tørket av lekene med sånn serviett fra antibac når han ferdig å leke med dem.. Holdt på sånn en uke, så ble det borte :)

Vel, de blir jo smitta igjen hver gang hun tar dem i munnen.. Er jo en ond smittesirkel. Jeg tørket av lekene med sånn serviett fra antibac når han ferdig å leke med dem.. Holdt på sånn en uke, så ble det borte :)

det var lurt! Det skal testes! Takk for tips :) ...men da må jo alle tøylekene vaskes i maskinen daglig? o_O

Back
Topp