trøndertreffet

Lunaluu

Gift med forumet
Hvem kommer i morgen? Nysgjerrig jeg[:D][:D][:D][:D][:D]

GLEDER MEEG![:D]

Skulle til å lage en slik tråd nå, men fant da en når jeg bladde meg bakover...[:)]

Jeg planlegger å komme ja[:)]

Åhh, jeg er så usikker! Aaaner ikke når det går tog fra Trondheim, og jeg aaner ikke hvor det går fra engang(!!). Så jeg tror jeg blir hjemme. Oooog, jeg har aldri tatt tog[:-] (Jeg er fra Tromsø, jeg er unnskyldt!!)

ORIGINAL: Yiggah

Åhh, jeg er så usikker! Aaaner ikke når det går tog fra Trondheim, og jeg aaner ikke hvor det går fra engang(!!). Så jeg tror jeg blir hjemme. Oooog, jeg har aldri tatt tog[:-] (Jeg er fra Tromsø, jeg er unnskyldt!!)

nei, du må bli med, går tog ofte fra tr.heim, kan møte deg på værnes stasjon jeg[:D][:D] sjekk nsb.no

Kommer![:D]

Litt usikker på om det blir tog eller bil, men kjenner jeg meg selv rett så kjører jeg. Litt mer effektivt [:)]

FORRESTEN!

Har starta ei gruppe for oss på Facebook sammen med Veronica
Den heter Trøndergjengen :-) Slipper alle disse innleggene og balet, da ligger jo alt der [:D]

Send meg en PM, så får du navnet mitt eller søk opp gruppa så får dere blitt med [:D]
Altså , den er lukket :-)

Blir ikke treff på meg[:(][:(] Trenger å sove når mini sover idag... Sliiiiitsom natt!! Men kos dere utrolig masse, så kommer jeg sterkere tilbake! ( Så kjipt altså, var jo ikke med sist heller, håper jeg får være med neste gang fordi)

GEnialt med side på facebook da![:D] Skal melde meg inn med en gang!

Spentoghåper: Det var dumt.. Hadde gleda meg til å treffe deg.. Det blir vel flere treff tenker jeg, så vi får treffes da[:D][:D]

ORIGINAL: spentoghåper

Blir ikke treff på meg[:(][:(] Trenger å sove når mini sover idag... Sliiiiitsom natt!! Men kos dere utrolig masse, så kommer jeg sterkere tilbake! ( Så kjipt altså, var jo ikke med sist heller, håper jeg får være med neste gang fordi)

Det var dumt [:-]

Men skjønner du trenger å sove [;)] Vi sees neste gang [:D]

Back
Topp