Trøndertreff!

Å vi blir mange jo[:D][:D]Gøy gøy gøy!Vi blir vel å gå litt rundt på senteret først vi tenker jeg.Så er vi på plass til 12[:)]

Kos dere på treff imorgen jenter [:D] Skulle ønske vi kunne vært der, men skal ha besøk av to venninner med babyer så vi får ha et mini treff her hjemme [:)]

Æsj..vi ble ikke med likevel[&o]Storebror har hatt et ekkelt sår i hånda som har vært betent så vi fant ut at vi ville undersøke det nærmere så vi dro på helsestasjonen.Så da var det ingen vits å levere i bhg igjen gitt[8|]Men vi blir med neste gang

Takk for et supert treff idag jenter! [:D] Det var skikkelig koselig[:)][:)]

Takk for et supert treff ja, både jeg og Marley storkoste oss [:D]
  - Og for en gjeng NYDELIGE småtasser vi har da! <3

ORIGINAL: Førstegangs19

Takk for et supert treff ja, både jeg og Marley storkoste oss [:D]
- Og for en gjeng NYDELIGE småtasser vi har da! <3

Jaaaa![:D] Det var sååååå trivelig å møte dere[:)]

Kunne ikke komme vi for lillegull er kraftig forkjølet :(
men neste gang vil vi være med :)

Vi skulle gjerne ha vært med på treffet vi også, men det ble rett og slett ikke tid og mulighet til det. Men har dere et nytt snart eller mens jeg er hjemme, vil jeg gjerne være med[:)]

Bra dere koste dere![;)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Vi skulle gjerne ha vært med på treffet vi også, men det ble rett og slett ikke tid og mulighet til det. Men har dere et nytt snart eller mens jeg er hjemme, vil jeg gjerne være med[:)]

Bra dere koste dere![;)]

Lenge blir du her da? [:)]

ORIGINAL: linnine

ORIGINAL: MammaKarri82

Bra dere koste dere![;)]

Lenge blir du her da? [:)]

Har ingen aning egentlig... de skal prøve å ta pappa av respiratoren på mandag, så det blir noen dager med oppvåkning og greier, og da vil jeg jo være her, så minst en-to uker til[:)]

Tusen takk for at vi fikk treffe dere[:D]
Dere er en herlig gjeng[:D][:D][:D][:D][:D]

Vi storkosa oss virkelig[:)]

Back
Topp