Trøndertreff!

ORIGINAL: Nusk

vi blir kanskje også med[:D]

Vi også. Kommer helt an på om jeg kommer inn på skole[:)]

Jeg skal på kontroll med snuppen kl 10.30 enten onsdag eller torsdag. Helsesøster har skrevet onsdag 2.sept, og det blir jo feil, så må prøve å finne ut hvilken dag det er[8D] Regner med det er torsdag 2.sept vi skal. Men rekker det om vi møtes kl 12?[:)]

På torsdag har jeg og Elise babysang kl 12. men om det blir treff da, er jeg sikkert med ;) er på sang mandager også.

Klokkeslett og dag har ingenting å si for oss[:)]Vi er med.

ORIGINAL: pamelahjørdis83

Klokkeslett og dag har ingenting å si for oss[:)]Vi er med.

Da blir det pub til pub runde på kvelden da?

Hei hei! Lurer på om det er greit at jeg kanskje kommer en tur? [8|] 
   Jeg har aldri vært med på treff før, sliter veldig med å møte nye mennesker, men jeg føler meg mye bedre for tiden, og det hadde vært gøy å prøve hvis det ikke blir sånn at jeg trenger meg på da! Jeg vet ikke hvor godt dere alle kjenner hverandre fra før, men det er vell kanskje plass til en til? [:)]
   Vet ikke om jeg er for sent ute engang:p Er det onsdag eller torsdag neste uke (altså 1. eller 2.sep?) dere tenkte? :)

ORIGINAL: Førstegangs19

Hei hei! Lurer på om det er greit at jeg kanskje kommer en tur? [8|] 
  Jeg har aldri vært med på treff før, sliter veldig med å møte nye mennesker, men jeg føler meg mye bedre for tiden, og det hadde vært gøy å prøve hvis det ikke blir sånn at jeg trenger meg på da! Jeg vet ikke hvor godt dere alle kjenner hverandre fra før, men det er vell kanskje plass til en til? [:)]
  Vet ikke om jeg er for sent ute engang:p Er det onsdag eller torsdag neste uke (altså 1. eller 2.sep?) dere tenkte? :)

Klart du får være med!! [:D] Kjempegøy med en til [:)] torsdag 2.sept ja!

Jeg foreslår at vi alle møtes en plass først og så drar dit sammen? Nå skal jeg på kontroll med snuppen først, så usikker på når jeg er der da.. Men hvis vi sier feks utenfor apoteket på solsiden kl 12?

Ja vi kan gjøre det[:)]
Førstegangs19:BLI MED BLI MED[:D]Du og alle andre andre som har lyst å være med må bare komme ja.Vi biter ikke(ikke vi voksne ihværtfall[8|][8D])[:)]

Flott! :D
  Klokken 12 utenfor apoteket høres bra ut det! :)

Håååper vi kommer altså [:D] Tipper det blir kjempe bra på Lekeland. Kafe funker i hvertfall ikke med så mange små nå!

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Håååper vi kommer altså [:D] Tipper det blir kjempe bra på Lekeland. Kafe funker i hvertfall ikke med så mange små nå!

Ja, det blir supert! Gleeeeeder meg!!! [:D]

vi kommer på treffet, vi også [:D] Gleder meg maaaasse til å se alle igjen [;)][:D]

Tihi.....vi gleder oss masse vi å[;)][;)][;)][;)][;)][:D][:D][:D][:D][:D]

[:D]

Dumme skolen har ikke ringt.

Så vi kommer nok..

MEN DA FÅR VI MØTT DERE [:)]

Dytt[:)]

Back
Topp