Trøndertreff i mars!

trøndermor

Glad i forumet
Hei, hei alle gravide i Nord- og Sør-Trøndelag! :-D
Nå har jeg lyst til å hilse på dere! Jeg kan godt ha treff hjemme hos meg, men tenker det kan være greit å møtes på en restaurant første gangen. Noen som blir med? Gjerne en torsdag for min del! :-)

Hvor evt bor du? Hadde kanskje vært greit med en offentlig plass? Hvor alle har mulighet?

Hvor evt bor du? Hadde kanskje vært greit med en offentlig plass? Hvor alle har mulighet?

Ja det er det jeg sier. ;-) Jeg bor 3mil fra Trondheim, og man er avhengig av bil for å komme hit. Derfor er det nok best å møtes i Trondheim. :-) Jeg foreslår Egon. ;-)

Blir gjerne med om jeg er i Trondheim da :D

Vi holder på å flytte til vår nye bolig, og jeg har mye fri i forhold til bachelorskriving så er mye her hjemme fortida, men skal være litt i Trondheim de neste ukene pga noe forelesninger :)

Jeg er også med hvis det passer :) jeg har eksamensuke 16.-20. mars, så jeg kan iallefall ikke før det!

Funker torsdager for dere da?

Kan godt møtes en torsdag for min del ihvertfall. Passer det siste uka i mars, f.eks?

Jeg jobber fullt og er ofte opptatt ettermiddager. Men utover våren tror jeg nok det blir redusert stilling.. Så blir kanskje med en senere runde ;)

Jeg er opptatt både dag, ettermiddag og kveld torsdag den 26. :( men jeg er stort sett travel for tida, så det er kanskje greit å planlegge uten meg uansett :)

Jeg er med om samboeren min har fri :) så dere må bare velge en dato, så skal jeg høre med han når datoen rr her :)

Back
Topp