TrønderTreff :D

Noen fler som blir med eller? Sorry masinga, men har sååå lyst til å treffe dere :D
Det er så koslig å møte andre mødre også istede for å sitte hjemme å råtne :p

23.feb [:)]

hmm... bare lurer, hvor er dere som skal være med på treff fra? [:)] tenkte om det kanskje har gått å møttes på Stjørdal elns, om det ikke høres for domt ut da [X(]

I'm in! Samma hvilken dato, valgte bare 23 nå. [:)]

Angående hvor vi skal møtes så må vi kanskje høre hvor flertallet bor?
Ser på lista under her så kjenner jeg de fleste av dere så da er vel flertallet i Trondheim. Ikke for å være sær eller noe [8D]

hehe.. [;)]
rækna me flæstan va fra Trondheim, så da lurt æ jo på om vi itj kun møtes på halvein da vettu.. æ har bil når æ vil, men har aldri lagt t å kjørt t Trondheim alein før(da tulle æ mæ bort) [;)] hehe.. men Stjørdaln e æ vældi kjent [8D]
(men d va bærre ein laus ide da)

ORIGINAL: SeptemberSkatten

I'm in! Samma hvilken dato, valgte bare 23 nå. [:)]

Angående hvor vi skal møtes så må vi kanskje høre hvor flertallet bor?
Ser på lista under her så kjenner jeg de fleste av dere så da er vel flertallet i Trondheim. Ikke for å være sær eller noe [8D]

Forstår den godt. [:D]

Ja, jenter? Vi kan vel stemme over det også vi [:D]

Du får samkjøre deg med frøken Veronica om det blir Trondheim da vettu[:)]

Ikke lange biten å ta tog te Stjørdalen heller, om folk flest vil heller ta ett treff der[:)] Vi kan jo "del" på korr vi har treffan [:)] Æ e ikke kjent på Stjørdal'n men så e no itj plassen så forferdelig stor heller (??)
Ska no klar å finn fram uansett [8D]

Hmm.. Virke ikke som det er så mange som har lyst til å treffes :/

Jeg har lyst på shopping i Tr.heim :D

ORIGINAL: sept.mor10

Ikke lange biten å ta tog te Stjørdalen heller, om folk flest vil heller ta ett treff der[:)] Vi kan jo "del" på korr vi har treffan [:)] Æ e ikke kjent på Stjørdal'n men så e no itj plassen så forferdelig stor heller (??)
Ska no klar å finn fram uansett [8D]

Oh yes, det går ann å lag en roadtrip utav det. Ikke langt å ta tog heller for den saks skyld. Altså Stjørdal e ikke verdens navle så trur nok vi ska klar å finn fram [;)]

Men kjæææreste Veronica, vi kan lage en vote for det også vel? Shopping blir det nok...

Ellers kan vi ta treffet på Ikea? Haha, barnevennlig og shoppemuligheter. Syksyk tanke [8D]

Back
Topp