Trøndersnupper!!!!!*bilder i flere innlegg*

Fantastisk mange flotte motiv på de bildene altså [:D] Nydelige alle sammen:o)

ORIGINAL: krezz

Så fine bilder!!!!

Du hadde ingen bilder av bare Oda, jeg hadde massevis av henne alene jeg [8D] Søte snuppa di [:D]

ORIGINAL: overasket

ORIGINAL: krezz

Så fine bilder!!!![:D]

Du hadde ingen bilder av bare Oda, jeg hadde massevis av henne alene jeg [8D] Søte snuppa di [:D]
[:D][:D]

så nydelige babyer/barn og mødre :- morro med bilder [:D][:D][:D]

Så gøy med bilder av de flotte barna deres[:D]

så mange fine bilder av sjarmtrollene våre[:D] har noen mobilbilder jeg og legger de inn snart[:D]

ø t v: arian (ebbi)    ø t h: tobias(juni/juli), arian(ebbi), ulrik(happily), johanna(gunnhild) og bak er solan (overrasket)
n t v: juni/juli og tobias, litt av overrasket,  bakerst oda (krezz), solan(overrasket), ulrik (happily)
n t h: juni/juli, arian (ebbi), ulrik (happily), johanna (gunnhild) og overraket og solan bak

ø t v: Arian på toget på vei til barseltreffet.    ø t h: #kari# og julian bakerst, og oda (krezz) og johanna (gunnhild) m t h: arian (ebbi) og ulrik (happily)
n t v: fotostjernene våre johanna (gunnhild), solan (overrasket) og ulrik (happily)
n t h: dårlig bilde, men der sitter ulrik og får mat av happily og julian av #kari#

her er de bildene jeg "prøvde" og ta av krabbat-gjengen vår i sofaen[;)]
fra venstre er solan med på 2 bilder, julian, oda, arian,tobias, ulrik, oliver og johanna[:D]

noen bilder av mødre med barn, mangler bare meg og Arian og Solan og Overrasket...
fra ø t v: Gunnhild med Johanna, Krezz med Oda, Happily med Ulrik
fra n t v: Snusmumrik med Oliver, Juni/juli med Tobias, #kari# med Julian

Igjen takk for et kjempe treff, håper vi sees snart igjen[:D]

hehe, der var gullet mitt også ja [:)] Han tar seg virkelig bra ut på sofabildene må eg si. Først hiver han seg bakover og hyler, så hiver han seg forover(fortsatt hyl) og til slutt stjeler Ulrik smokken hans(siste bilde) :P

Hehe, tror Ulrik fikk smakt på alles smokker i løpet av treffet [:D]

Kjempefine bilder Ebbi [:D] Solan gikk jo rett ut av sofaen under fotograferingen, vil gjerne ha de to sofa-bildene der han er med hvis du vil sende dem til meg [:)]

Tror Solans smokk var den eneste som ungikk Ulrik og det fordi den lå i bilstolen [8D][:D]

Hahaha,... sofabildene er så bra... oliver nekter å sitte i ro.. er på en forskjellig plass på alle bildene... [8D]
Oliver voktet sin smokk nøye, men Ulrik fikk spist litt på den 1 gang... [8D]

kjempe fine bilder. Ja, Ulrik er nok en stor smokkesnapper [:D].

Fine bilder ebbi!!!! Moro å se flere bilder, og iallefall sofabilder![:D]

så morro å se så masse bilder fra treffet deres!

Back
Topp