Trøndersnupper!!!!!*bilder i flere innlegg*

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
TUSEN takk for trivelig treff idag!!!!![:D][:D] Og tusen takk til Happily som inviterte oss hjem til seg!!!!!![:D][:D][:D] For en herlig ungeskokk som var samlet!!!!!
Kan komme med bilder senere i kveld, etter at tufsa er lagt!!!!![;)] Ble litt forskjøvet leggetid idag, i.o.m at vi ikke var hjemme før kl 18.30![8|][8D]

Selv takk [:D] var veldig koselig å se så mange igjen.
Jeg kjenner selvsagt ikke min besøkstid og ble litt lenger enn dere andre [8D] så en ekstra takk til Happily fra meg [:D]
Koselig å endelig få hilse på Johanna som vi ikke hadde "sett" annet enn i Gunhilds mage også [:D]
Skal se om jeg ikke får lagt inn bilder, men spørs om jeg når det før Danmarksturen [8|]

ja, var kjempe trivelig og se dere alle sammen igjen[:D] og en stor takk til happily som hosted oss alle sammen, bra noen har stor plass[:D] har også noen bilder, men regner med at deres er av bedre kvalitet enn mobilbildene mine[8D]

Noen bilder fra happeningen![;)] Rop ut om noen bilder skal fjernes![:D]

Fra v:  Min Oda, ebbi sin Arian, #Kari# og Julian og ebbi

Bak fra v: Johanna og Gunnhild, og ebbi og Arian[:D]
Foran fra v: Min Oda, Happilys Ulrik, Bakhodet til snusmumriks Oliver (tror jeg), og overaskets Solan.[:D]

Bak: Johanna og Gunnhild[:D]
Foran: Bilmekanikerne Oda og Ulrik[;)]

ebbis Arian

Happilys Ulrik[:D]

#Kari# og Julian

Gunnhilds Johanna[:D]

overaskets Solan

snusmumrik og en nettopp våkna Oliver[;)]

Organisering av barna i sofaen....[8D]

Hele skokken til slutt!  De begynte å bli trøtte og leie, så det var mye sutring![8D]
Fra v: Solan (på armlenet), Julian, Oda, Arian, Tobias, Oliver, Ulrik og Johanna

så gøy dette så ut da! :) herlige unger dere har! skulle ønske vi var flere i dette området også..

Så fine bilder Krezz!! Kjempearti! Og det var sååååååå gøy å treffe dere igjen! Jeg har ikke sett dere siden juni i fjor vettu! Eller var det mai kansje[:)]
Sååå mange nydelige, vakre, fine barn samlet på en gang. Stor forskjell på de, fra rolige, sindige Johanna og Arian, til propellen Ulrik!![:D] 

(men si meg.... var det noe med sveisen min, siden jeg er hodeløs på alle bildenen??? hehehe)

Takk for at vi fikk komme Happily!!![8D]

ORIGINAL: Gunnhild

Så fine bilder Krezz!! Kjempearti! Og det var sååååååå gøy å treffe dere igjen! Jeg har ikke sett dere siden juni i fjor vettu! Eller var det mai kansje[:)]
Sååå mange nydelige, vakre, fine barn samlet på en gang. Stor forskjell på de, fra rolige, sindige Johanna og Arian, til propellen Ulrik!![:D] 

(men si meg.... var det noe med sveisen min, siden jeg er hodeløs på alle bildenen??? hehehe)

Takk for at vi fikk komme Happily!!![8D]
Neida, sveisen din var fin den, men så det ikke før jeg kom hjem at det var mange bilder av flere hodeløse mødre....[&:] MULIG jeg så på ungeskokken da bildene ble tatt, kanskje........[8D] Så jo det da jeg kom hjem at jeg ikke har tatt et eneste bilde av Oda alene idag.....[8|] Men alle de andre derimot, DE har jeg bilder av![8D]

Stor forskjell på ungene ja!!!! Julian som dro med seg #Kari# for gå utallige runder rundt i stua, Ulrik som krabbet som en racer, og de rolige betrakterne Johanna og Arian... Tror Oda var et sted midt på aktivitetsskalaen.....

Hahaha, så gøy det organiseringsbildet var!! Det såg jeg ikke isted[:)]
Ulrik som snudde seg rundt og oppned på 2 sek, henger med hodet utafor sofaen, men det gjorde jo ikke noe, man faller jo ikke ned så lenge Oliver sitter oppå!!!![:D][:D][:D]
Tobias har ikke helt lyst til å sitte rettoppogned han heller! hehe.
Det var vel i det her vaset Johanna ble redd, hun satt jo lenge pent og pyntelig, rolig som hun er, men med disse bajasene ved siden av ble det vel tøft[:D][:D]
Neste gang plasserer vi Oda, Johanna, og Arian mellom de andre![:)][:)] Og Solan da, så lenge han får en banan!! hihihihi. Snodige skapninger altså.

ORIGINAL: Gunnhild

Hahaha, så gøy det organiseringsbildet var!! Det såg jeg ikke isted[:)]
Ulrik som snudde seg rundt og oppned på 2 sek, henger med hodet utafor sofaen, men det gjorde jo ikke noe, man faller jo ikke ned så lenge Oliver sitter oppå!!!![:D][:D][:D]
Tobias har ikke helt lyst til å sitte rettoppogned han heller! hehe.
Det var vel i det her vaset Johanna ble redd, hun satt jo lenge pent og pyntelig, rolig som hun er, men med disse bajasene ved siden av ble det vel tøft[:D][:D]
Neste gang plasserer vi Oda, Johanna, og Arian mellom de andre![:)][:)] Og Solan da, så lenge han får en banan!! hihihihi. Snodige skapninger altså.
Nei jeg la til det bildet etterpå... Måtte se gjennom bildene engang til, og fant ut at det bildet måtte være med!
Hehe, det blir nok enklere neswte gang vi skal ta gruppebilde av kidsa! Først får Solan en banan og plasseres, så plasserer vi de rolige, og fyller inn med resten der de får plass![:D][:D][:D]

"Flire mæ i hjæl"

Kjæmpe arti træff, å de bilde tru æ illustrere våre små. Ulrik e nok en ræser ja. E jo ikke akurat understimulert næi kain main si [8D] Krezz du e flink som fikk m all sammen på bilde [:D]

Så artig med bilder[:)][:)][:)]
bare bilder av bakhodet til Oliver ser jeg, men ikke særlig rart.. ungen vet jo ikke hva det vil si å sitte stille[8D]
Tusen takk til happily for at vi fikk komme ja [:)]

ORIGINAL: Happily

"Flire mæ i hjæl"

Kjæmpe arti træff, å de bilde tru æ illustrere våre små. Ulrik e nok en ræser ja. E jo ikke akurat understimulert næi kain main si [8D] Krezz du e flink som fikk m all sammen på bilde [:D]
Nja, var vel mest flaks at alle ble med! Ser vel såvidt litt mer enn nesetippen til Solan....[&:] Men bildet ble da bra det![:D]
ORIGINAL: snusmumrik
Så artig med bilder
bare bilder av bakhodet til Oliver ser jeg, men ikke særlig rart.. ungen vet jo ikke hva det vil si å sitte stille
Tusen takk til happily for at vi fikk komme ja
Prøvde å få med framsida hans og, og den eneste gangen han var rolig lenge nok til å ta bilde av var da han våkna etter duppen![:D] Det ligger i bildekaoset lenger opp det og nå![;)]

ORIGINAL: krezz

ORIGINAL: Happily

"Flire mæ i hjæl"

Nja, var vel mest flaks at alle ble med! Ser vel såvidt litt mer enn nesetippen til Solan....[&:] Men bildet ble da bra det![:D]
ORIGINAL: snusmumrik
Så artig med bilder
bare bilder av bakhodet til Oliver ser jeg, men ikke særlig rart.. ungen vet jo ikke hva det vil si å sitte stille
Tusen takk til happily for at vi fikk komme ja
Prøvde å få med framsida hans og, og den eneste gangen han var rolig lenge nok til å ta bilde av var da han våkna etter duppen![:D] Det ligger i bildekaoset lenger opp det og nå![;)]

Ja se der ja [:)][:)][:)][:)] Fint med refleksen på jakka mi [8D][8D][8D]
Når han står opp er han rolig ja.... varer vel ca 5 minutter[8D]

ORIGINAL: *EliSue*

Så fine bilder!![:D]
Dumt at jeg ikke fikk blitt med[&o]
Men håper det blir et treff i fremtiden jeg får blitt med på![:D]
Håper du blir med neste gang ja!!!![:D]
ORIGINAL: jeb

Så kult med bilde av alle ungene i sofan, hehe[:D] Så ut som det var full rulle i stua[:D]
Det var fikk rulle ja!! Kjempegøy å se at ungene trivdes sammen!!!!

Flere bilder her, eller egen tråd?

ORIGINAL: overasket

Flere bilder her, eller egen tråd?
Sleng dem inn her du!!![:D]

Bilder kommer [:D]

Sånn her er noen mine bilder av småtrollene [:D]

Skal bort i helgen så "poffer" nå så jeg ikke glemmer det [;)]

*poff*

Koselig treff med mange aktive små [:D]

Så artig med flere bilder[:)][:)][:)]

Back
Topp