Trønderlag

rosedama

Gift med forumet
Dere som er fra trønderlag. Hvor er dere fra å hvor gammle er dere? Har dere flere barn?

Trondheim
Snart 39
Ei datter fra før som e voksen
Foreløpig termin 27.sept

33 år og bor i Trondheim. Har en gutt på snart 3 år, og har foreløpig termin med nr to 17.sept :)

Trondheim, 28 år og har en jente født september 2015. Foreløpig termin 7.september.

Anbefaler gravidtrening på husebybadet når vi er litt lengre på vei. Blir holdt av ei jordmor som er vanngyminstruktør, godt å bevege seg i vannet [emoji5]

Anbefaler gravidtrening på husebybadet når vi er litt lengre på vei. Blir holdt av ei jordmor som er vanngyminstruktør, godt å bevege seg i vannet [emoji5]
Bor også på Byåsen. Må man ha benyttet seg av jordmor for å delta på vanngym? Så nesten slik ut på nettsidene deres. Jeg har ikke tenkt å ha jordmor denne gangen, men gravidtrening er aktuelt.

Det hadde jeg hatt veldig lyst til p være med på, men er det ikle litt merkelig at dette er på dagtid? Regner de med at alle gravide er sykemeldt? Jeg er det for tiden, men vil tilbake i jobb så snart kvalmen gir seg, så da får jeg jo ikke blitt med. Er det ikkje tilbud om kveldstrening der også? Såg ikke sånn ut på nettsidene...

Det hadde jeg hatt veldig lyst til p være med på, men er det ikle litt merkelig at dette er på dagtid? Regner de med at alle gravide er sykemeldt? Jeg er det for tiden, men vil tilbake i jobb så snart kvalmen gir seg, så da får jeg jo ikke blitt med. Er det ikkje tilbud om kveldstrening der også? Såg ikke sånn ut på nettsidene...
Vi har betalt treningstid i jobben, så har fungert fint sånn sett. Fungerer for de i turnus og de som er sykmeldt, men enig i at det er litt dumt for de med 8-16-jobb ja.

Bor også på Byåsen. Må man ha benyttet seg av jordmor for å delta på vanngym? Så nesten slik ut på nettsidene deres. Jeg har ikke tenkt å ha jordmor denne gangen, men gravidtrening er aktuelt.
Nei, gjorde ikke det sist jeg iallefall. Bare å møte opp.. [emoji5]

Trondheim her og. Risvollan. Kan anbefale gravidyoga på zenit yoga ;) (har allerede begynt, passelig tempo akkurat nå det [emoji23])

Back
Topp