Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mirakelimage
jeg kan på tiller å jeg [:)] er vel ikke så pes og komme på city syd er det det da?? men jeg har dåp i helga så kanskje neste uke er bedre?? uansett jeg kan i morra å jeg... men kan ikke bli kjempe lenge... uansett så tenkte jeg å invitere trønder damene hjem litt senere når vi har kommet i orden..
om folk vil komme da...[8|][8|][:D][:D]
ORIGINAL: bessy
ORIGINAL: mirakelimage
jeg kan på tiller å jeg [:)] er vel ikke så pes og komme på city syd er det det da?? men jeg har dåp i helga så kanskje neste uke er bedre?? uansett jeg kan i morra å jeg... men kan ikke bli kjempe lenge... uansett så tenkte jeg å invitere trønder damene hjem litt senere når vi har kommet i orden..
om folk vil komme da...[8|][8|][:D][:D]
Har en liten en her som sliter mye med magen sin for tida så passer foreløpig bedre for oss også neste uke.. Jeg kan både i byen og på tiller [:)] Synes faktisk det er kos å ta bussen nedover [:D] Jeg kommer gjerne på besøk mirakelimage. Kanskje du har lyst å møtes og ta en trilletur rundt heimdal/tiller en dag når føret blir litt bedre?