trønderjenter

når og hvor??

Hvis det ikke skjer noe spesielt så kommer vi. Var det ikke klokka 12 på bare blåbær? Det kan være greit å bestille bord så vi får et med god plass til vognene, er det noen som har gjort det?

Jeg kan i morgen og sikkert i neste uke og[:)]

Nedi byen eller? Jeg kunne kanskje om det hadde vært på Tiller... [8D]

ORIGINAL: Tori80

var snakk om byen ;)

lettest å møtes der ;)

Næsj da.... Tull!! [8D] 

Javel da, ser meg ikke mål på å ta turen fra Tiller og ned faktisk, må jo komme meg til Tiller og.. [8D]

jeg kan på tiller å jeg [:)] er vel ikke så pes og komme på city syd er det det da?? men jeg har dåp i helga så kanskje neste uke er bedre?? uansett jeg kan i morra å jeg... men kan ikke bli kjempe lenge... uansett så tenkte jeg å invitere trønder damene hjem litt senere når vi har kommet i orden..
om folk vil komme da...[8|][8|][:D][:D]

ORIGINAL: mirakelimage

jeg kan på tiller å jeg [:)] er vel ikke så pes og komme på city syd er det det da?? men jeg har dåp i helga så kanskje neste uke er bedre?? uansett jeg kan i morra å jeg... men kan ikke bli kjempe lenge... uansett så tenkte jeg å invitere trønder damene hjem litt senere når vi har kommet i orden..

Har en liten en her som sliter mye med magen sin for tida så passer foreløpig bedre for oss også neste uke.. Jeg kan både i byen og på tiller [:)] Synes faktisk det er kos å ta bussen nedover [:D]  Jeg kommer gjerne på besøk mirakelimage. Kanskje du har lyst å møtes og ta en trilletur rundt heimdal/tiller en dag når føret blir litt bedre?

ORIGINAL: bessy

ORIGINAL: mirakelimage

Har en liten en her som sliter mye med magen sin for tida så passer foreløpig bedre for oss også neste uke.. Jeg kan både i byen og på tiller [:)] Synes faktisk det er kos å ta bussen nedover [:D]  Jeg kommer gjerne på besøk mirakelimage. Kanskje du har lyst å møtes og ta en trilletur rundt heimdal/tiller en dag når føret blir litt bedre?

ja det høres jo koslig ut[:)] er du derifra?? jeg har bodd der i nesten alle de år selv.. heimdal altså..[:)] ser ut tul at det blir treff i neste uke, kan snakkes mere da[:)][:)]

Back
Topp