Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig :)
Kom gjerne med innspill på hvilken dag, klokkeslett (kun ettermiddag/kveld som er aktuelt for min del) og sted :)
Er veldig lite i byen selv, så er lite kjent med kafeer, restauranter o.l., men har forstått at jordbærpikene er forholdsvis kostbart, så kanskje noe annet?
Hadde vært gøy å bli med på et sånt treff, men for meg går det ikke den torsdagen (ekskursjonsdag, kommer ikke hjem før i seks-tiden og da frister ikke noe annet enn å dusje og tulle seg inn i et varmt pledd sammen med kjærestemannen ;P).. Onsdagen har jeg fri, da. Og resten av uka for den del.Kiddy skrev:
Jeg er åpen for onsdag (og andre forslag også).
Og beklager at jeg er så pågående i forhold til dag, men sønnen min trenger litt tid på å godta at mamma skal være borte noen timer, derfor jeg trenger en rask avklaring :)
Bodilmor skrev:
Hadde vært gøy å bli med på et sånt treff, men for meg går det ikke den torsdagen (ekskursjonsdag, kommer ikke hjem før i seks-tiden og da frister ikke noe annet enn å dusje og tulle seg inn i et varmt pledd sammen med kjærestemannen ;P).. Onsdagen har jeg fri, da. Og resten av uka for den del.Kiddy skrev:
Jeg er åpen for onsdag (og andre forslag også).
Og beklager at jeg er så pågående i forhold til dag, men sønnen min trenger litt tid på å godta at mamma skal være borte noen timer, derfor jeg trenger en rask avklaring :)
Kjenner jeg sitter her litt lei meg
Mannen min har nettopp fått beskjed om at det er mye sykemeldinger der han jobber, som strekker seg over påske, og det betyr overtid på alle mann.
Det fører desverre til at jeg ikke har noen som kan være sammen med ungene her hjemme, så jeg får ikke til å dra noen steder.
Beklager så masse, jeg var virkelig giret på å få meg noen timer ute av huset, møte dere osv, men livet kom desverre i veien denne gangen.