• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Trønderjenter :)

Leontodon

Forumet er livet
VIP

Jeg lurer på om det er noen trønderjenter som har lyst på et "magetreff" uken etter påske?

Treffes i tr.heim, kanskje på en kafe eller tilsvarende, skravle litt og bare ha et hyggelig lag?

Jeg er med emoticon

Mye på planen i april og mai, men treff skal jeg få til emoticon

Håper det er flere som vil være med!

Høres artig ut. Aldri vært på noe treff før, så kan jo være spennende!

E trønder jente, men bor i mosjøen. Men ska fød i tr.heim. Hadd vært moro med treff vess æ har klart og komme mæ ned.

Så koselig :)

Kom gjerne med innspill på hvilken dag, klokkeslett (kun ettermiddag/kveld som er aktuelt for min del) og sted :)

Er veldig lite i byen selv, så er lite kjent med kafeer, restauranter o.l., men har forstått at jordbærpikene er forholdsvis kostbart, så kanskje noe annet?

Hei
Blir gjerne med på treff.
Kan foreslå mormors stuer, veldig koselig sted. Eller så er det meget god mat på bare blåbær (solsiden), kanskje litt dyrt, men maten er verd prisen synes jeg. ;) Tror ikke det er så mange plasser du finner veldig billig mat på cafe i Trondheim uansett.

Jeg er avhengig av å ha fastsatt dag/klokkeslett i litt god tid, dette pga en gutt med spesielle behov, så jeg slenger ut et forslag.

Hvordan høres onsdag 12.04 kl 17.00 og utover ettermiddagen/kvelden ut?

den 12.04 er på en torsdag :)
Men for min del passer det både onsdag og torsdag!

Torsdag passer bra for meg! Men kanskje mulig onsdag også..

Mente torsdag :) 

Kjempekjekt hvis det passer for flertallet :) (kan få til onsdag også, det må itilfelle fastsettes i løpet av helgen).

Hadde vært gøy å bli med på et sånt treff, men for meg går det ikke den torsdagen (ekskursjonsdag, kommer ikke hjem før i seks-tiden og da frister ikke noe annet enn å dusje og tulle seg inn i et varmt pledd sammen med kjærestemannen ;P).. Onsdagen har jeg fri, da. Og resten av uka for den del.

Kiddy skrev:
Hadde vært gøy å bli med på et sånt treff, men for meg går det ikke den torsdagen (ekskursjonsdag, kommer ikke hjem før i seks-tiden og da frister ikke noe annet enn å dusje og tulle seg inn i et varmt pledd sammen med kjærestemannen ;P).. Onsdagen har jeg fri, da. Og resten av uka for den del.

Jeg er åpen for onsdag (og andre forslag også). 

Og beklager at jeg er så pågående i forhold til dag, men sønnen min trenger litt tid på å godta at mamma skal være borte noen timer, derfor jeg trenger en rask avklaring :)

Bodilmor skrev:

Kiddy skrev:

Jeg er åpen for onsdag (og andre forslag også). 

Og beklager at jeg er så pågående i forhold til dag, men sønnen min trenger litt tid på å godta at mamma skal være borte noen timer, derfor jeg trenger en rask avklaring :)

Ikke noe å beklage for, har full forståelse for det. Det er jo uansett greit å ha et tidspunkt å forholde seg til. Men ja, onsdag 11. passer meg bedre.

Sier vi onsdag 11. da?! Kl.? Og hvor?

Kjenner jeg sitter her litt lei meg  Mannen min har nettopp fått beskjed om at det er mye sykemeldinger der han jobber, som strekker seg over påske, og det betyr overtid på alle mann. 

Det fører desverre til at jeg ikke har noen som kan være sammen med ungene her hjemme, så jeg får ikke til å dra noen steder.

Beklager så masse, jeg var virkelig giret på å få meg noen timer ute av huset, møte dere osv, men livet kom desverre i veien denne gangen.

Back
Topp