Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LeonMamma
ORIGINAL: Jente_1988
Trønder her og [:D] Opprinnelig fra Malm, bor i Leksvik![:)]
Såg dæ te Jordmor Kate sist[:D] hehe..
Veit kæm typen din e, han va sammen med ei venninne av mæ før.
Kult med fler fosninga inn på BV da[:)]
ORIGINAL: ~Yakine~
ORIGINAL: LissiMissDet er jo virkelig kjempefint her, iallefall nå på sommeren! [:)] Du får si fra dersom dere flytter nordover! [:D]
ORIGINAL: ~Yakine~
ORIGINAL: LissiMiss
Er ikke trønder selv men samboer er halv trønder. Morsfamilien hans kommer fra Ervika, Bjugn kommune. Har hytte der og som vi er på rett som det er.[:D] Er kjempefint på Fosenhalvøya syns jeg. Har tenkt tanken på flytting dit faktisk..
Kult, d e jo itj langt oinna der æ bor! [:D]
Kjekt da. Jeg forelsket meg fullstendig fra første gang vi var der. Sambo har vist meg rundt litt og må si jeg har veldig lyst å flytte dit om jeg kan finne arbeid og sånt. Gå turer på Linken og sånt.
Så må få skryte av den fine plassen du bor på. Jeg begynner å bli lei av alle disse fjella rundt her, føler meg ganske så innestengt til tider...
ORIGINAL: Habby
Deg kjenner jeg eller vet om da[:D][8D] Gikk på ungdomskole sammen[;)][:D]
Jeg er "trønder" jeg og[8D]...bodd i Malm, men har bodd i Steinkjer i det siste. Men til sommeren flytter jeg og sambo til Stavanger[:)]
Deg kjenner jeg eller vet om da[:D][8D] Gikk på ungdomskole sammen[;)][:D]
Jeg er "trønder" jeg og[8D]...bodd i Malm, men har bodd i Steinkjer i det siste. Men til sommeren flytter jeg og sambo til Stavanger[:)]
Ja, Hei [:D][:D] Suns æ hørt rykter om at du sku bli mamma ja, gratulerer [:D] Åja! Korr e sambo ifra da? Bli spennende det da [:)]
hehe..jaså, det går rykter[8D] Sambo er fra Sandnes (født og oppvokst)..så dit skal vi![:D]
Ikke lenge til du popper ut baby'n[;)]
Såg dæ te Jordmor Kate sist[:D] hehe..
Veit kæm typen din e, han va sammen med ei venninne av mæ før.
Kult med fler fosninga inn på BV da[:)]
Å? [:D] Går du og t ho? hmm. men æ huske jo itj dæ [:-] Såg æ dæ da? Korr va du evt? *Bli jo så nyskjerrig* [:D] Åja [;)] Kæm da? Ja, kjæmpe arti [:D]
Jepp, går te Kate..
Gikk te hu sist sv.skap også[:D] Hu e jo så grei..
Bruke egnetli å møt hu i Vanvikan, men hu hadd itj tid den dagen.
Såg dæ på kontore hennes 20 Mai.
Men æ satt i sofan bak døra, så e itj sikkert så såg mæ..
Trønder OG Fosning her[:D]
ORIGINAL: LissiMiss
Er ikke trønder selv men samboer er halv trønder. Morsfamilien hans kommer fra Ervika, Bjugn kommune. Har hytte der og som vi er på rett som det er.[:D] Er kjempefint på Fosenhalvøya syns jeg. Har tenkt tanken på flytting dit faktisk..