trøndere?

Trønder her og [:D] Opprinnelig fra Malm, bor i Leksvik![:)]

ORIGINAL: LeonMamma

ORIGINAL: Jente_1988

Såg dæ te Jordmor Kate sist[:D] hehe..
Veit kæm typen din e, han va sammen med ei venninne av mæ før.
Kult med fler fosninga inn på BV da[:)]

Å? [:D] Går du og t ho? hmm. men æ huske jo itj dæ [:-] Såg æ dæ da? Korr va du evt? *Bli jo så nyskjerrig* [:D] Åja [;)] Kæm da? Ja, kjæmpe arti [:D]

ORIGINAL: ~Yakine~

ORIGINAL: LissiMiss

ORIGINAL: ~Yakine~

Er ikke trønder selv men samboer er halv trønder. Morsfamilien hans kommer fra Ervika, Bjugn kommune. Har hytte der og som vi er på rett som det er.[:D] Er kjempefint på Fosenhalvøya syns jeg. Har tenkt tanken på flytting dit faktisk..

Kult, d e jo itj langt oinna der æ bor! [:D] 

Kjekt da. Jeg forelsket meg fullstendig fra første gang vi var der. Sambo har vist meg rundt litt og må si jeg har veldig lyst å flytte dit om jeg kan finne arbeid og sånt. Gå turer på Linken og sånt.

Så må få skryte av den fine plassen du bor på. Jeg begynner å bli lei av alle disse fjella rundt her, føler meg ganske så innestengt til tider...
Det er jo virkelig kjempefint her, iallefall nå på sommeren! [:)] Du får si fra dersom dere flytter nordover! [:D]

Synes det er nydelig der hele året. Skal være på hytta siste del av juli.
Pratinga om flytting har det blitt mer og mer av siste året. Siden lillemann kom har det nesten tatt helt av. *Håper på å flytte*[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Habby

Deg kjenner jeg eller vet om da[:D][8D] Gikk på ungdomskole sammen[;)][:D]

Jeg er "trønder" jeg og[8D]...bodd i Malm, men har bodd i Steinkjer i det siste. Men til sommeren flytter jeg og sambo til Stavanger[:)]

Ja, Hei [:D][:D] Suns æ hørt rykter om at du sku bli mamma ja, gratulerer [:D] Åja! Korr e sambo ifra da? Bli spennende det da [:)]

Jeg er "trønder" jeg og[8D]...bodd i Malm, men har bodd i Steinkjer i det siste. Men til sommeren flytter jeg og sambo til Stavanger[:)]

Ja, Hei [:D][:D] Suns æ hørt rykter om at du sku bli mamma ja, gratulerer [:D] Åja! Korr e sambo ifra da? Bli spennende det da [:)]

hehe..jaså, det går rykter[8D] Sambo er fra Sandnes (født og oppvokst)..så dit skal vi![:D]

Ikke lenge til du popper ut baby'n[;)]

Jada, du veit da koss småbygdan e [:D] Åja, bli nok morro det da [:)] Ønske dåkk lykke t [;)]

Nei [:D] Håpe virkelig det skjer no snart *litt utålmodig* hehe!

hehe..jaså, det går rykter[8D] Sambo er fra Sandnes (født og oppvokst)..så dit skal vi![:D]

Ikke lenge til du popper ut baby'n[;)]

Jada, du veit da koss småbygdan e [:D] Åja, bli nok morro det da [:)] Ønske dåkk lykke t [;)]

Nei [:D] Håpe virkelig det skjer no snart *litt utålmodig* hehe!

Takk[:)] Lykke til du og! Vet dere kjønnet?

nei det veit vi ikke [:)] ska dåkk vit det eller?

Såg dæ te Jordmor Kate sist[:D] hehe..
Veit kæm typen din e, han va sammen med ei venninne av mæ før.
Kult med fler fosninga inn på BV da[:)]

Å? [:D] Går du og t ho? hmm. men æ huske jo itj dæ [:-] Såg æ dæ da? Korr va du evt? *Bli jo så nyskjerrig* [:D] Åja [;)] Kæm da? Ja, kjæmpe arti [:D]

Jepp, går te Kate..
Gikk te hu sist sv.skap også[:D] Hu e jo så grei..
Bruke egnetli å møt hu i Vanvikan, men hu hadd itj tid den dagen.
Såg dæ på kontore hennes 20 Mai.
Men æ satt i sofan bak døra, så e itj sikkert så såg mæ..

Ja, suns ho e grei æ og [:)] Åja, da e det itj så rart at æ itj hi sjett dæ nå, eller at æ itj såg dæ den gangen [:D]

Er ikke trønder selv men samboer er halv trønder. Morsfamilien hans kommer fra Ervika, Bjugn kommune. Har hytte der og som vi er på rett som det er.[:D] Er kjempefint på Fosenhalvøya syns jeg. Har tenkt tanken på flytting dit faktisk..

vi ska sæll huset no! du får kåmm på visning da vettu[;)]

ORIGINAL: snuppah88

Stjørdal'n her [;)]

Æ å[:)]

Trondheim her å, men bor på melhus

Back
Topp