Trøndere?

trønder jente her å. kommer fra litt sør for trondheim. er staks 28 år.
har ei jente som er født på st olav mai 09. og skal nok føde der nå å. rundt den 21 juli!

Trønder hær å:)
29 år i noen uker til, bor litt utenfor Tr.h, retning sør:)

Dytter denne for å sjekke om det er kommet til enda fler trøndere 

hei, bor i trondheim, er fra brønnøysund, men flyttet hit som 17 åring. har en sønn født 15 mai 2010, har termin 22 juli. er 22 år:)

Trønder jeg også, bodd i Trondheim de siste 12 årene. Fikk ei jente i mai 2010 og venter nr 2 i juli. Er 28 år.

Trønder her å:) Har en gutt født mai.2009 fra før, termin 1.juli med lillebror, er 25år, bor på Melhus,men er opprinnelig i fra Nord trønderlag.

Henger meg på hær jeg da:) Bor i trondheim, er 27 år:) Har aug 06 og juli 09 gutter å går nå med juli 12 spire:-D Termin 22 juli:)

Dytt dytt :D

Morsomt å se at det er så mange trøndere her :D

Kanskje vi skulle ha fått til ett treff en gang på våren? :D

Ja, treff hadde vært arti ;)

Fra trondheim, bor i buvika nå! To barn på 5 og 3 år! Er selv 26 år :))

Heihei alle Trønderdamer!
Trønder jente på 22 som venter mitt første barn i starten på juli 

Ser ut til at vi begynner å bli noen trøndere nå:) Så koselig:) Hvor i trondheim er alle fra? Kanshe vi skal presangtere oss litt? Jeg er fra kattem, men på flyttefot til heimdal:) 27 år å vi venter fjærdemann i huset, men min tredje. Vi har to gutter på to og fem år så har jeg en bonus på 13 år:) Håpe litt på at det blir ei jente som kommer i juli:p

Dytt dytt :)

Jeg er fra en plass utenfor Trondheim, på Fosen :) 1 time med båt, så er jeg i Trondheim ;) Blir 24 år i septemer, og har en gutt som blir 2 år i år <3

Jeg er 28 år og bor på Tiller. Har ei jente som blir 3 år i år. :-)

Hei alle sammen! Trønder her også - eller egentlig innflytta nordmøring da :) Jeg er 31 år og bor på Angelltrøa. Venter ei lita jente i begynnelsen av juli.

snart-tobarnsmor skrev:
Dytt dytt :)

Jeg er fra en plass utenfor Trondheim, på Fosen :) 1 time med båt, så er jeg i Trondheim ;) Blir 24 år i septemer, og har en gutt som blir 2 år i år <3

Hallooo :)
Fosning her også ;) Ørlandet rettere sagt.
Blir 22 år i mars, og venter mitt første barn.

Skøy å se andre Fosninger her inne

Trønder her også :) Er fra Stjørdal, 24 år og førstegangs :) Termin 20.juli, men har ikke vært på ul enda, så får vel se om jeg blir flytta eller ikke :)

Back
Topp