Trøndere?

Babymama_4

Betatt av forumet
Februarlykke 2015

Jeg er fra Tr.heim og har ei datter født i 2008 og ei jente født i 2010.

...og så er jeg 29+1 år!

Er det noen fler trøndere her da?? 

Heihei... Er fra Oppdal, 12 mil sør for Trondheim. Har en gutt født på St.Olav`s i november 09.

Hei du ;)

Var mye på Oppdal før ;)

Ser vi er akkurat like langt på vei ;) Men tickeren viser at du har to dager kortere igjen enn meg, hehe.... Kan sikkert stemme det. Jeg har gullmedalje i overtid ;)
Spennende å se om vi møtes på St.Olavs i sommer ;)

Hei du ;)

Var mye på Oppdal før ;)

Ser vi er akkurat like langt på vei ;) Men tickeren viser at du har to dager kortere igjen enn meg, hehe.... Kan sikkert stemme det. Jeg har gullmedalje i overtid ;)

Hei du ;)

Var mye på Oppdal før ;)

Barteby-beboer her! Har ei frøken født i 07 fra før.. Og er 29+5 år ung!

Så bra vi er fler ;)
Nesten samma termin du og ;)

Jepp, Trondheims-mamma her også! Jeg har ei jente født i 2010 fra før, og har nå ca. termin 10.juli 2012 :))

Er det enda flere trøndere her kanskje?

Jeg bor i Trondheim..

Jeg henger på August..men småen kommer til å komme i juli emoticon

Hei!

Trondheimsjente her, men akkurat nå er jeg bosatt i Akershus. Blir nok så jeg føder på St.Olavs. :) 

Venter mitt første barn og er 25 år gammel.

Hei dere :D

Trønder her og, fra Trondheim og bor i Trondheim :)
Har en sønn fra før, født i februar 2009. Venter på nr 2 i juli slik som dere, ca 20.juli her da;)

Er 23 år, men snart 24.

Hei! Bor i Trondheim jeg også. Har ei jente født i 2009 fra før. Termin 27. uli så er redd det kanskje kan bli august... Er 28 år.

Så arti at vi er så mange ;)

Jeg bor på Oppdal, har ei jente som er født i 2010. Har foreløpig termin 26 juli og skal føde på St.Olavs som sist ;o)

Trønder her også :)
Kommer fra en plass utenfor Trondheim.
Har en sønn født i mars 2010 <3
og er selv 23 år :D

Koselig å se flere trøndere her inne :)

fjellmamma skrev:
Jeg bor på Oppdal, har ei jente som er født i 2010. Har foreløpig termin 26 juli og skal føde på St.Olavs som sist ;o)

Oi, spennende. Vi er jo fra samme sted, da. Lurer jo selvfølgelig på hvem du er..hehe

Bor i Trondheim og har en sønn født i januar 2010 å termin rundt 23 juli :)
Er jo en del trøndere her da :)

**AM** skrev:

fjellmamma skrev:

Oi, spennende. Vi er jo fra samme sted, da. Lurer jo selvfølgelig på hvem du er..hehe

Hehe, ja men jeg er innflytter.. Er du herfra? Er spent på hvem du er òg ;o)

fjellmamma skrev:

**AM** skrev:

fjellmamma skrev:

Hehe, ja men jeg er innflytter.. Er du herfra? Er spent på hvem du er òg ;o)

Jeg er født og oppvokst her på Oppdal. sender deg en pm,jeg...

Så koselig å se at vi er mange trøndere her inne :)) gleder meg til å bli bedre kjent her inne og med dere!

Back
Topp