Trønderdamer

Oi så spennende! Flytter dere langt unna der dere har bodd? Håper dere får det akkurat som dere vil ha det i den nye boligen! :) UL er så spesielt, det er helt ubeskrivelig! <3
Det var sikkert kjempe morsomt for den lille å være i Dyreparken! Det er ikke så mye som skal til for å ha det morsomt og kose seg! :)

Hvor på fosen er du fra?:) Jeg er fra Hasselvika, men bor i Vanvikan!:)

Vi flytter fra Oslo til Trondheim, så det er jo litt avstand. Jeg kommer fra Steinkjer, så det blir godt å flytte litt nærmere. Så blir det vel Steinkjer om noen år :)
Dyreparken er bare så bra! Så er det aller meste i parken inkludert, noe som er veldig praktisk.
I forbindelse med flyttingen så blir det jo ny helsestasjon. Var veldig spent på jordmor, og hvordan hun var. Men jeg har vært sååå heldig, for hun jeg fikk var utrolig trivelig og lett å prate med.
Så skal vi bo i nærheten av Husebybadet, og der har de trening for gravide. Så til nå har det vært mye positivt med den nye plassen :)

Hei :)

Da var jeg også blitt "trønder", iallefall snart. Flytter til Trondheim om to uker. Singsaker området. 

Håper jeg kan være med når dere skal møtes, da jeg ikke kjenner så mange i Trondheim.

Hei!

Jeg er opprinnelig fra Stavanger men nettopp flyttet til Stjørdal :) Er gjerne med på et møte :) Er litt over 16 uker på vei :)

Hva med å prøve å møtes i september? Da er vel de fleste ferdig med ferie, og har vært på ul. Jeg kjenner INGEN som er gravid denne gangen, så hadde vært trivelig å møtt folk i samme "situasjon" ;)

Vært veldig koselig å møtes. Har masse fritid pga sykmeldt :)

Ja, nå begynner vel de fleste å ha vært på oul også. Jeg er også ganske fleksibel på tid egentlig. Håper vi får noen fine høstdager her, så blir det jo ekstra kos å møtes utover høsten :) Hærlig å sitte her å se ut på solen og vakkert høstvær, virker som høsten blir bedre enn det sommeren har vært.

Jeg er også relativt fleksibel på tid, men jeg regner med ettermiddag passer best for de fleste? Vi kan dra en plass å spise middag :)

Oh hiver meg med her jeg og. Hadde vært kjempemorro med et treff.
Flyttet fra Trondheim tilbake til Innherred for ca 1 år siden.

Æ ska t trondheim 7-9 å 27-30 september, kanskje d e mulighet for et treff da

*kremt*
litt sent svar, men bor i ytter namdaln her :)

Jeg vil gjerne være med:) Er bortreist 7-9 sept, men helga 27-30 passer bra for meg. Skal vi kanskje prøve å møtes da?:)

Sweetiepie skrev:
Jeg vil gjerne være med:) Er bortreist 7-9 sept, men helga 27-30 passer bra for meg. Skal vi kanskje prøve å møtes da?:)

Vi ska på 3D på ultraportalen 28 september, så æ e i trheim da

Tuppeline skrev:
Æ ska t trondheim 7-9 å 27-30 september, kanskje d e mulighet for et treff da

27-30 passer her også :) Hvilken av dagene passer best for deg Tuppeline?

Tuppeline skrev:

Sweetiepie skrev:

Vi ska på 3D på ultraportalen 28 september, så æ e i trheim da

Vi skal forresten på 3D på Ultraportalen den 24 sep. Gleder meg!!! :) Spent på om hun ligner på storebroren sin :)

Back
Topp