Trønderdamer

Jannamor

Betatt av forumet
Mulig vi har en tråd allerede, men jeg fant ikke når jeg letet :sparke:

Uansett, leste fra terminlisten at vi er ca 8-10 Trønderboende her?

Gi et hei da, og kanskje vi kan møtes en dag?

Bor i Skaun jeg ;) og du?

Æ e nord trønder,bor i Namsos :o) Pappa bor på Heimdal,så e der innimellom ;o)

Nord trønder jeg også. Namsos! Eller jeg bor i Overhalla :)

Kommer fra Steinkjer, bor i Oslo nå da, men flytter til Trondheim i sommer. Hadde vært artig om vi kunne møtes en gang ja.

Hadde vært kjempe koselig å treftes. Jeg bor på Moholt i trondheim :)

Er absolutt med på et treff. Kanskje etter sommeren? Bor på Flatåsen :)

Namsos! :)

dette blir bra ja!!!

Greit og vente til vi bikker 12 uker, selv de med termin i slutten av januar, da vil det fort komme flere til gruppa og. Greit og få med alle. Tar vi i midten/slutten av August vil alle være inne i 2 trimester.

Hva tror dere om det?

Jeg er også nord-trønder!
Bor rett uttafor Namsos! :)

Vil gjerne være med på ett møte! Bor på Fosen, men er ofte i Trondheim :)

Så bra at vi faktisk blir en liten gjeng da! Så mange fra Namsos/Namdaln det er her, artig!

Detsøteliv skrev:
Nord trønder jeg også. Namsos! Eller jeg bor i Overhalla :)

Vi ska fløtt t overhalla t jul :o)

FMQ skrev:
Så bra at vi faktisk blir en liten gjeng da! Så mange fra Namsos/Namdaln det er her, artig!

Kjæmpearti at d e så mang fra namsosområdet ja :)

hei! 
Jeg tror terminen er i starten på februar. Men så det var mange fra Namsos her, så jeg måtte bare si hei :) Jeg bor også i Namsos =)

hvordan går det med dere trønderdamer? :)

Her handler det meste om flytting og oppussing for tiden. Blir jo alltid litt mer som må gjøres enn man hadde sett for seg. Gleder meg til vi er ferdige! Ellers var jeg på UL på mandag, hærlig opplevelse! Stor forandring fra den første jeg var på. Fikk også sett litt nøyere på de ulike organene, og alt så bra ut :) Har dere ferie eller? Blir ikke noe lang ferietur i år, men vi var en helg i Dyreparken. Fantastisk opplevelse! Vi overnattet i Abra Havn, og det var virkelig bra gjennomført!

Back
Topp