Trønder?

Trondheimsdame her :) Flatåsen :)

Ååååå :) ikke langt unna da :)

Hvor gammel er du? Har du barn fra før? Hvordan er formen? :)

Ååååå :) ikke langt unna da :)

Hvor gammel er du? Har du barn fra før? Hvordan er formen? :)

Bare noen få km det :)

Er 27, ingen barn fra før, så dette er veldig nytt og spennende! Hadde en del hodepine i forrige uke, litt usikker på om det er en sammenheng? Ellers er formen stort sett bra, bare litt trøttere enn vanlig :) Ser du har en fra før og har kommet litt lengte enn meg?

Ja, er 7+3 i dag, og har en på 3,5 fra før:) fylte akkurat 28 :) her er formen dårlig som fy! Fy fader, det er kjipt med oppkast!!!! :(

Ja, er 7+3 i dag, og har en på 3,5 fra før:) fylte akkurat 28 :) her er formen dårlig som fy! Fy fader, det er kjipt med oppkast!!!! :(

Heldig som har en allerede! 3,5 er en herlig alder da:) Jeg blir også 28 i løpet av året. Usj, oppkast er så ekkelt! Håper virkelig jeg slipper... Hvor lenge har det pågått? Jeg er bare 5+1 enda, så alt kan fortsatt skje.

Siste 10 dagene, grusomt!! Håper det slipper taket snart.... :/ blir så sliten, og stakkars 3-åringen har ikke sett sin mors BESTE sider de siste dagene :/

Menmen, var heldig sist, ble sykmeldt bare 2 uker før jeg skulle ut i perm, pga en blødning, ellers INGEN plager! Håper du slipper billig unna :)

er på flyttefot til trondheim. håper å være på plass der mai/juni :) 34år,har en gutt på 4,5år fra før, er i 1 pp, og vetner på at det skal gå nok dager så jeg kan teste,eller få mensen! :)

Jeg er utflytta Heimdaling. Men anser meg selv fortsatt som trønder :P

Appen <3

Stjørdal her, 24 år, har en på 4,5 fra før :)

Siste 10 dagene, grusomt!! Håper det slipper taket snart.... :/ blir så sliten, og stakkars 3-åringen har ikke sett sin mors BESTE sider de siste dagene :/

Menmen, var heldig sist, ble sykmeldt bare 2 uker før jeg skulle ut i perm, pga en blødning, ellers INGEN plager! Håper du slipper billig unna :)

Ja, da var du heldig! Får håpe det går over snart, ikke minst for 3-åringen sin skyld :)
Håper jeg også, men samtidig er det verd litt plager om alt går bra :)

er på flyttefot til trondheim. håper å være på plass der mai/juni :) 34år,har en gutt på 4,5år fra før, er i 1 pp, og vetner på at det skal gå nok dager så jeg kan teste,eller få mensen! :)

Så spennende! Trondheim er den beste byen ;)

Steinkjer her :-) Morsomt å se at det er så mange fra Trøndelag :-)

er ikke trønder, men mannen er,så vi kommer jo HJEM forhåpentligvis for godt!!!! :):):) nå er det inn på finn og se etter nye hus, var på visning på 6 stk i helgen ,bare 1 var aktuelt... mannen venter svar i dag el morgen ang jobben han har vært på 2 gangsintervju på.. men dårlig magefølelse siden de ikke har bedd om referanser.... sukk... vi som er så klare

Back
Topp