trønder treff

Æ glæde mæ masse te træff [:D]

dytt[:)]

OI, har ikke svart her æ. E litt usikker på om æ får te å kom enda.. Kæm e det som ska? Og kæm tar tog/buss?

ORIGINAL: juni/juli

OI, har ikke svart her æ. E litt usikker på om æ får te å kom enda.. Kæm e det som ska? Og kæm tar tog/buss?
Æ tenke på tog/buss..... Går tog 11.10 iallfall...

ORIGINAL: Gunnhild

Jeg kommer!! Kjører fra Steinkjer i 10- tiden, hvis noen vil sitte på! [:D]

Men det er vel ikke så mange i den retningen........[:)]

Gleder oss!! Har ikke vært på treff siden vi var gravide jeg! Snart ett år siden![:)]

'Så koselig at du får til å komme Gunnhild [:D] enda en grunn til å prioritere riktig [8D]

Jaaaaaa, når jeg og Krezz kommer, så er det bare å prioritere ja!! [:D][:D]
Vi har dratt langt!

Håper virkelig du kommer Overrasket! Jeg har så fryktelig lyst til å treffe deg og Solan![:)]

Vurderer å kjøre, for jeg skal en tur innom city syd....[;)] Har plass til en i bilen!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: krezz

Vurderer å kjøre, for jeg skal en tur innom city syd....[;)] Har plass til en i bilen!!!![:D][:D][:D]

hm kanskje jeg slenger meg på da? [:)] men bor på lade da, motsatt av city syd [:-]

ORIGINAL: Gunnhild

Jaaaaaa, når jeg og Krezz kommer, så er det bare å prioritere ja!! [:D][:D]
Vi har dratt langt!

Håper virkelig du kommer Overrasket! Jeg har så fryktelig lyst til å treffe deg og Solan![:)]

Det er klart jeg må prioritere riktig med to så langveis-farende [:D]
Pluss at jeg vil kose meg med Solan hele dagen på mandag ettersom jeg ikke får sett noe til han på tirsdag [;)]

Gleder meg til treff [:D]

ORIGINAL: juni/juli

ORIGINAL: krezz

hm kanskje jeg slenger meg på da? [:)] men bor på lade da, motsatt av city syd [:-]
Pføy, detaljer!!![8D] Kan ta en tur på city lade og jeg![;)] Ikke'no problem!!! Send meg adr og tlfnr på PM, så ordner det seg dette vettu![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ser ut til at jeg har vært veldig flink og lest mye i helga, og kan ta meg en aldri så liten lesepause og komme[:D] om jeg får lov da såklart? når og hvor er det?

happily, kunne du ha sendt meg en pm med mobil nummeret ditt, adr og ei kort veibeskrivelse fra nærmeste togstopp?[:)]

da er pm sendt [:D]

Har en litt forkjølet knopp, håper det er greit at vi kommer alikevel??? [8|]
Har så lyst på treff [:D] (og han er på bedringensvei, men snørrer litt)

Håper resten er enige med deg Ebbi, for får jeg ingen høylytte protester kommer vi [8D][:D]

Back
Topp