Trøblete underliv

Var på 6 ukers ktr hos jordmor forrige uke
Var egentlig bare en samtale om prevensjon og tok blodprøve !

Ellers så var det ikke noe mer!

Jeg har kjent nå i det siste på at det lukter litt stramt nedentil og kommer til tider litt friskt blod, men også grå grønn utflod .
Hatt litt magesmerter men har ikke tenkt på det før nå!

Ikke frister det med noe GU nå som det stinker selv om d nok bare er meg som tenker det
Svetter noe helt ekstremt ennå etter fødsel ! Så d hjelper jo ikke akkurat mot lukta [emoji85]

Eg gikk til privat gyn på 6-vk ktr. Ho tok innvendig UL i tillegg pluss celleprøve. Alt var OK med meg, men ville ha skikkelig sjekk i staden for en dårlig sjekk/samtale med legen min.

Jeg ville ha sjekket det, definitivt. Skulle det være noe er det best å ta tak i det med en gang!

Og om.det ikke frister med en gyn time om.du opplever at det lukter - hva tror du gyn er vant med...? Bare se friske underliv..? ;)

Jeg ville ha sjekket det, definitivt. Skulle det være noe er det best å ta tak i det med en gang!

Og om.det ikke frister med en gyn time om.du opplever at det lukter - hva tror du gyn er vant med...? Bare se friske underliv..? ;)

Ja jeg bør nok sjekke dette! Og selvfølgelig er nok gyn vant med både det ene og det andre ! Men er ikke så gøy når det er slik likevel :(

Ja jeg bør nok sjekke dette! Og selvfølgelig er nok gyn vant med både det ene og det andre ! Men er ikke så gøy når det er slik likevel :(

Skjønner deg godt altså! Det er ikke så kult å ha problemer akkurat i det området.
Håper du får sjekket det i alle fall, og finner du at det ikke er noe, evt at du får noe behandling :)

Jeg fikk beskjed på 6 ukerskontrollen forrige uke at det var slutt på gyn.undersøkelse etter fødsel:eek: Det var i grunn den eneste grunnen til at jeg dro på kontrollen.

Eg gikk til privat gyn på 6-vk ktr. Ho tok innvendig UL i tillegg pluss celleprøve. Alt var OK med meg, men ville ha skikkelig sjekk i staden for en dårlig sjekk/samtale med legen min.

Hadde du fått henvisning fra lege da eller?
Vurdere å dra til privat, men finner ikke pris uten henvisning fra lege [emoji849]
Å det er en mnd ventetid på legetime.

Hadde du fått henvisning fra lege da eller?
Vurdere å dra til privat, men finner ikke pris uten henvisning fra lege [emoji849]
Å det er en mnd ventetid på legetime.

Nei, bestillte privat.

Jeg fikk beskjed på 6 ukerskontrollen forrige uke at det var slutt på gyn.undersøkelse etter fødsel:eek: Det var i grunn den eneste grunnen til at jeg dro på kontrollen.

De kan vel ikke nekte deg en GU?
Her fikk jeg beskjed om at jeg valgte selv om jeg ønsket å bli sjekket.

Back
Topp