Trøøøtt...

Muffe:)

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Er det noen av dere som sliter med det?Har hatt veldig få "plager" heldigvis,det har gått mest i magekrampe/strekninger og bittelitt småkvalm. I stedet er jeg fryktelig trøtt og sliten stort sett hele tiden,nesten fra starten av!Kjennes ut som at jeg har jobbet hardt,selv om ikke jeg har gjort noe:p Noen som kjenner det samme?Kommer det til å gå over etterhvert?:)

Jeg var veldig trøtt, la meg sånn kl 20-21 om kvelden. Men det gikk omtrent over samtidig som at kvalmen ble bedre for ei uke siden :)

Jeg har vært stuptrøtt siden uke 5. Såvidt jeg greier å holde meg våken til kl 22:00, og måtte ha minst en dupp på dagtid. Akkurat som all energien ble sugd ut av meg.
Kjenner det begynner og lette litt nå, enkelte dager greier jeg meg uten dupp, men er stuptrøtt kl 21:00 da. Men det meste skal jo avta mot uke 12 :-)

Er det noen av dere som sliter med det?Har hatt veldig få "plager" heldigvis,det har gått mest i magekrampe/strekninger og bittelitt småkvalm. I stedet er jeg fryktelig trøtt og sliten stort sett hele tiden,nesten fra starten av!Kjennes ut som at jeg har jobbet hardt,selv om ikke jeg har gjort noe:p Noen som kjenner det samme?Kommer det til å gå over etterhvert?:)
Helt likt som deg! Kom seg litt i påsken! Men nå som jeg er tilbake til hverdagen føler jeg meg som en vandrende zombi ;)

Jeg og er veeeldg trøtt! MÅ sove en lur på ettermiddagen. Ellers henger jeg ikke sammen.:sleep011 gleder meg til etter uke 12. håper at det gir seg litt da, og at jeg får litt mer energi igjen:)

Må ha hvil i løpet av dagen ja! Selv om jeg har sovet lenge på natta. Søvnkvaliteten er vel ikke den beste når jeg våkner flere ganger og må opp på do.

Jeg må også ha en liten dupp på dagen :) Også er vi generelt tidligere I seng for tiden :p

Samme her, må helst ha en hvil på dagen ja... blir sjelden en natt med sammmenhengende søvn for tida ;)

Et par timers dupp ila formiddagen er et must:) Sover ca 10 timer om natten i tillegg... Er sykemeldt så jeg får hvile når jeg trenger det. Luksus!

Er blitt om mulig enda trøttere siste uken! :P sovner hele tiden men har måttet prøvd å holde ut da vi har hatt besøk. Gleder meg til å kunne sovne på sofaen med god samvittighet i kveld!

Er stup trøtt hele tiden. Nytter ikke å sove lenge om morningen heller. Går 3-4 timer så er jeg klar for å legge meg igjen. Kunne sovet hele dagene nå... :p

Tusen takk for svar!Er helt fersk på dette,så d kom litt overraskende på meg at man ble såå trøtt!men får håpe energien kommer tilbake med superkraft når jeg endelig kommer meg over uke 12;)

Jeg er også supertrøtt fortsatt. Sov 11 timer i natt men kunne godt tatt meg en formiddagslur nå. Håperhåperhåper det blir bedre snart :)

Jeg har vært fryktelig trøtt i mange uker. Noen dager er verre enn andre. Siste dagen i påskeferien sov jeg meg mer eller mindre gjennom hele dagen :( Har ofte lagt meg rundt kl. 21 de siste ukene, og tar generelt en dupp på dagen.

Det er ganske ubehagelig egentlig..men godt d går over:):) snakka nettopp m ei venninne,ho er i uke 14 og ho hadde begynt å få energien tilbake:) så får bare holde ut og heller ta d m ro)"

Trøtt her å..sovner hver kveld etter kl ni på sofaen og må ha en dupp etter arbeid i tillegg. Går på jobb å gjesper hele dagen i helgene sover jeg mer ☺ ellers er energien lik null..gleder meg til energien er tilbake!

Jeg var også ekstremt trøtt i starten, men det er mye bedre nå (uke 9+5 nå). Blir litt fortere sliten etter å ha hatt mye å gjøre på dagen, men klarer å holde meg våken uten å sovne på sofaen hver eneste kveld :P

Trøtt her å... Sovner tidlig på sofaen nesten hver kveld, men blir sjelden tid å sove på dagen når jeg har to barn :) Men gjesper hele tiden! Men jeg føler meg ganske våken om morgenen, også begynner gjespinga etter ei lita stund :D

Hadde det sånn fra jeg testa ca (uke 4-5) og frem til et par uker siden (er nå uke 11). Er forstatt sliten, men sovner ikke på sofaen kl 18 hver kveld lengre :)

Back
Topp