Trøøøøtt

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
når går den verste trøttheten over?
6+5 i dag og kan sovne hvor som helst og når som helst! Forferdelig slitsomt....
på jobb, på besøk, i selskap eller hjemme: jeg gjesper og gjesper - øynene glir igjen!
 
For meg har det brukt å bli vesentlig bedre i andre trimester
 
For meg har det blitt bedre de siste dagene. Har faktisk holdt ut på kvelden til både klokken 22 og 23, og det er stor fremgang i forhold til de siste 4 ukene :)
 
når går den verste trøttheten over?
6+5 i dag og kan sovne hvor som helst og når som helst! Forferdelig slitsomt....
på jobb, på besøk, i selskap eller hjemme: jeg gjesper og gjesper - øynene glir igjen!

Syns og huske at de to -tre første mnd var verst sist..
jeg sover på dagen hver dag jeg:hilarious::hilarious: en liten halvtime mååå jeg ha.
 
Jeg syns starten og slutten var verst sist:p foreløpig merker jeg ikke sånn veldig mye til det, men trøttheten slår meg nok snart ned!:hilarious:
 
Jeg har fatigue i utgangspunktet, men hadde mer energi de første 2 ukene. Nå derimot er det begynt å dabbe kraftig av.
 
Jeg føler med deg. Er også helt vanvittig trøtt. Sover sykt lenge om natta. Sovner tidlig hver kveld, og sover lenge på morran. Allikevel er jeg stuptrøtt hele dagen. Gjesper og gjesper. Håper det går over snart :) hehe.. litt slitsomt å ikke fungere som normalt..Men samtidig er jeg glad for alle symptomer på at jeg er gravid.. tolker det som et bra tegn ;)
 
Hatt fri i dag og likevel måtte jeg ha en blund nå på ettermiddagen. Blir trøtt tidlig på kvelden, og våkner tidlig av å måtte gå på do og er da våken og klar for å stå opp - litt uvant for ei som er skikkelig b-menneske.
 
Jeg føler med deg. Er også helt vanvittig trøtt. Sover sykt lenge om natta. Sovner tidlig hver kveld, og sover lenge på morran. Allikevel er jeg stuptrøtt hele dagen. Gjesper og gjesper. Håper det går over snart :) hehe.. litt slitsomt å ikke fungere som normalt..Men samtidig er jeg glad for alle symptomer på at jeg er gravid.. tolker det som et bra tegn ;)
Akkurat slik føles det!!!!!
Mannen klager på at jeg bråker mye på natta... prater, småsnorker og styrer!
Jeg får ikke med meg noe. Er dau fra jeg slokner til jeg våkner!
 
Jeg skulle dra til campingen etter jobb i dag, og måtte fysisk ta meg en powernap for å overhode klare å komme seg frem. Så ufattelig trøtt:dead:
 
Back
Topp