Trøøøøøøøøtt!!!

Jeg er også ekstremt trøtt! Er i uke 8 nå. Denne tiden var verst sist jeg gikk gravid også. Har 18 hektiske dager på jobb fremover med kun 3 fridager. Er alene med 2-åringen i ukedagene, så får ikke slappet av før hun har lagt seg. I ettermiddag klarte jeg ikke holde meg våken, sovnet på sofaen et par minutter før jeg våknet brått av en duplokloss i ansiktet :p Spent på hvordan jeg skal holde ut fremover. Håper det blir bedre snart

huff, beklager, men nå måtte jeg le :p Duplokloss i ansiktet! Håper du ikke fikk blåveis :p
Du kan ikke sykmelde deg?

Jeg måtte til slutt og vi sliter med sykmeldt sjef og ferieavvikling. Men jeg stod på soverommet og begynte nesten å gråte for jeg var så sliten. Samboern tilbød seg å kjøre meg for at jeg ikke skulle sovne bak rattet. Da hadde jeg nettopp våknet etter en 2 timers lur.

huff, beklager, men nå måtte jeg le :p Duplokloss i ansiktet! Håper du ikke fikk blåveis :p
Du kan ikke sykmelde deg?

Jeg måtte til slutt og vi sliter med sykmeldt sjef og ferieavvikling. Men jeg stod på soverommet og begynte nesten å gråte for jeg var så sliten. Samboern tilbød seg å kjøre meg for at jeg ikke skulle sovne bak rattet. Da hadde jeg nettopp våknet etter en 2 timers lur.

Det hadde vært deilig, men tror ikke jeg klarer å ta det steget. Det passer i tillegg veldig dårlig nå som det er ferieavvikling. Jeg skal klare det. Ser frem til ferie om noen uker, det trenger jeg! :)

Jeg er også ekstremt trøtt! Er i uke 8 nå. Denne tiden var verst sist jeg gikk gravid også. Har 18 hektiske dager på jobb fremover med kun 3 fridager. Er alene med 2-åringen i ukedagene, så får ikke slappet av før hun har lagt seg. I ettermiddag klarte jeg ikke holde meg våken, sovnet på sofaen et par minutter før jeg våknet brått av en duplokloss i ansiktet :P Spent på hvordan jeg skal holde ut fremover. Håper det blir bedre snart
Kjenner meg sånn igjen!!:) Jeg har fått legetime på fredag, for jeg klarer ikke å ha det slik lenger. Må heller prioritere søvn og datteren min:)

Er også mye trøtt og sliten. Har lest at hvis man er helt kaputt kan det være lurt å sjekke vitamin/jern ol fordi hvis noe sånt er lavt blir man helt kake.

Jeg er og trøtt og sliten. Såå glad for at snuppa på 2 år legger seg greit før kl 19 om kvelden ;)

Jepp.. Og begynte ny jobb i går så det er virkelig utfordring! Kan ikke sove etter jobb heller for da er det to til hjemme som skal passes på og koses med :)

Det hadde vært deilig, men tror ikke jeg klarer å ta det steget. Det passer i tillegg veldig dårlig nå som det er ferieavvikling. Jeg skal klare det. Ser frem til ferie om noen uker, det trenger jeg! :)

Så lenge du ikke kjører deg helt ut.. Den lille i magen trenger også hvile :)

Er vanskelig synes jeg, det der med sykemelding! Jeg er veldig trøtt hele tiden, sover min 12 timer på natta og kan fint ta et par lurer på dagen. Har ganske lang tur hjem fra jobb, og er bekymra for å sovne bak rattet! :(

Back
Topp